αντιγραφη - τα μαθαινω και τα λεω δυνατα
τα δεντρα. Στο τέλος όμως διαφώνησαν, καθώς άλλοι έλεγαν ότι ήταν 343 και άλλοι 342. Μπορείς να βρεις ποιος έχει δίκιο, αν ξέρεις ότι ο αριθμός των δέντρψν διαιρειται με το 9;
313 μ.Χ.
«Εμείς, ο Αύγουστος Κωνσταντίνος και ο Αύγουστος Λικίνιος συναντηθήκαμε
στο Μεδιόλανο και αφού σκεφτήκαμε
καθαρά και σωστά αποφασίσαμε:
· Να δώσουμε στους χριστιανούς και σε όλους τους άλλους την ελευθερία ν’ ακολουθούν τη θρησκεία που θέλουν,
324 μ.Χ
O Κωνσταντίνος, έγινε μονοκράτορας.
Υποχρέωσε τον Λικίνιο σε μια ταπεινωτική ήττα. Οι κάτοικοι του Βυζαντίου που παρακολουθουσαν την μαχη από την αντίπερα ακτή άνοιξαν τις πύλες της πολης τους και του έκαναν θριαμβευτική υποδοχή. Το Βυζαντιο ηταν μια πλούσια αποικία των Μεγαραίων που την ιδρυσαν το 658 π.Χ. ο Βύζας και ο Αντης.
Ο Κωνσταντίνος προχώρησε σε σημαντικές
αλλαγές για την καλύτερη διοίκηση της αυτοκρατορίας:
·
Αναδιοργάνωσε το διασπασμένο από την τετραρχία στρατό.
·
Διόρισε έπαρχους με πολλές εξουσίες στις περιφέρειες του κράτους.
·
Οργάνωσε διπλωματικές επαφές με τους γειτονικούς λαούς.
·
Έκοψε νέο χρυσό νόμισμα, που κυκλοφόρησε παντού και τόνωσε την οικονομία.
·
Μετέφερε την πρωτεύουσα από τη Ρώμη στο Βυζάντιο. ΓΙΑΤΙ;;;;
330 μ.Χ.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ
Β
5-10-2021
Τι είναι πρόσκληση;
Πρόσκληση είναι ένα μικρό κείμενο με το οποίο καλούμε κάποιον να έρθει σε μια εκδήλωση που διοργανωνουμε. Την πρόσκληση τη γράφουμε σε ένα χαρτί, ζωγραφισμένο ανάλογα με το θέμα της.
απαραίτητες πληροφορίες
ποιος προσκαλει
θέμα εκδήλωσης
τόπο
χρόνο
ΑΣΚΗΣΗ
1.Σχεδιαζω μια προσκληση με θέμα την κλιματική αλλαγη και τα μνημεία. .... θΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 📌προσέχω τα γράμματά μου να ειναι συμμετρικά και ευαναγνωστα !👍👍👍👍
2. γραμματική
α.😀προσκληση - σύνθετη λέξη
............... +καλώ
β.ΚΑΝΩ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
στο α΄ προσωπο ενικού και πληθυντικού αρ. του ρ. προσκαλώ
γ. ΚΛΙΝΩ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
η προσκληση, η εκδήλωση,η διοργανωση
σελ 76 βιβλιο Γραμματικής θηλυκα σε -η, -εις
😀😀😀😀😀💓💓💓💓💛💛💛😃😃😃😃
ΓΛΩΣΣΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΗΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ
11
Κάνουμε τις ασκήσεις στα βιβλία μας !
θυμάμαι...
Ένας ακέραιος διαιρείται ακριβώς
με το 2, αν το τελευταίο του ψηφίο είναι 0 ή 2 ή 4 ή 6 ή 8 (δηλαδή είναι άρτιος αριθμός)
με το 5, αν το τελευταίο του ψηφίο είναι 5 ή 0
με το 10, αν το τελευταίο του ψηφίο είναι 0
----------------------------------------------
με το 3, όταν το άθροισμα των ψηφίων του είναι 3 ή 6 ή 9
Παράδειγμα: ο αριθμός 174 διαιρείται με το 3 γιατί 1+7+4=12(2+1=3)
με το 9, όταν το άθροισμα των ψηφίων του δίνει 9.
Π. χ. Ο 351 διαιρείται ακριβώς με το 9 γιατί 3+5+1=9. Το ίδιο και ο 459 γιατί 4+5+9=18(8+1=9)
-----------------------------------------------------
Ένας ανθοπώλης έχει 4.32□ κυκλάμινα και φτιάχνει ανθοδέσμες, που καθεμιά έχει ίσο αριθμό κυκλάμινων χωρίς να περισσεύει κανένα. Συζητάμε ποιο είναι το ψηφίο που λείπει, έτσι ώστε κάθε ανθοδέσμη να περιέχει:
Να συμπληρώσετε στα τετράγωνα τα ψηφία που λείπουν, έτσι ώστε ο αριθμός που προκύπτει να διαιρείται με το 2 και το 9.
3 ◻ 5 ◻
Για να διαιρείται με το 2, το τελευταίο ψηφίο μπορεί να είναι: _, _, _, _ ή _.
Αν είναι 0, τότε το ψηφίο στο πρώτο τετράγωνο είναι το 1, οπότε ο αριθμός είναι: __________
Αν είναι 2, τότε το ψηφίο στο πρώτο τετράγωνο είναι το 8, οπότε ο αριθμός είναι: __________
Αν είναι 4, τότε το ψηφίο στο πρώτο τετράγωνο είναι το 6, οπότε ο αριθμός είναι: __________
Αν είναι 6, τότε το ψηφίο στο πρώτο τετράγωνο είναι το 4, οπότε ο αριθμός είναι: __________
Αν είναι 8, τότε το ψηφίο στο πρώτο τετράγωνο είναι το 2, οπότε ο αριθμός είναι: __________
Οι αριθμοί που προκύπτουν είναι: _________________________________
1. Στο κείμενο που ακολουθεί να βάλετε τις παραγράφους στη σωστή τους σειρά, συμπληρώνοντας στο κενό κουτάκι τον αριθμό που πρέπει. Υπογραμμίστε τις λέξεις που σας βοήθησαν να βρείτε τη σωστή σειρά.
Όλη την ώρα που τρώγαμε το βραδινό μας, αυτό βέλαζε, κι ο πατέρας μου αγρίευε. | |||
Έπειτα το βάλαμε στην πίσω αυλή. Μόλις το αφήναμε μόνο του, βέλαζε συνέχεια και σου έκαιγε την καρδιά. Μόνο όταν το χάιδευες και το έπαιρνες αγκαλιά σταματούσε. | |||
Εκείνο το βράδυ δεν μπορούσα να ηρεμήσω. Σηκώθηκα, και στις μύτες των ποδιών κατέβηκα τη σκάλα. Βγήκα απ' την κουζίνα στην πίσω αυλή. Πήρα το κατσικάκι, άνοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου, το έβαλα μέσα, μπήκα κι εγώ. Το αγκάλιασα και κοιμηθήκαμε εκεί, μαζί, όλη τη νύχτα. | |||
Παραμονές του Πάσχα μάς φέρανε δώρο από ένα χωριό ένα υπέροχο μικρό κατσικάκι. | 1 | ||
Ο πατέρας μου είχε καλή καρδιά. Έτσι, το σπίτι μας απέκτησε τώρα ένα κατσικάκι. Όταν, πολύ σπάνια, πηγαίναμε καμιά εκδρομή όλοι μαζί, εγώ καθόμουνα πίσω στο αυτοκίνητο με το κατσικάκι μου αγκαλιά, σαν να 'τανε σκυλάκι. «Είμαστε η ποιμενική ασυμφωνία» έλεγε ο πατέρας μου. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
|
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΩ
Έννοια Διαιρετότητας
Στην ευκλείδεια διαίρεση ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση κατά την οποία το υπόλοιπο είναι ίσο με μηδέν, δηλαδή η περίπτωση της τέλειας διαίρεσης.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ
«Κάποιος που είχε αρχίσει να διδάσκεται ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ δίπλα στον Ευκλείδη, μόλις έμαθε τον πρώτο κανόνα τον ρώτησε:
«Τί περισσότερο θα κερδίσω αν τα μάθω όλα αυτά;»
Τότε ο Ευκλείδης φώναξε το δούλο του και του είπε:
«Δώσε σε αυτόν τρεις οβολούς, διότι έχει ανάγκη να κερδίζει κάτι από ό,τι μαθαίνει».
ΠΑΤΑΩ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ👇
2.ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΙΡΕΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ 5
3. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΙΡΕΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ 3 ΚΑΙ ΤΟ 9