Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ....ΑΡΙΣΤΟΝ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η Γραμμή Βοηθείας ‘help-line 210 6007686′ απευθύνεται σε παιδιά & εφήβους και τις οικογένειές τους, παρέχοντας υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (παρενόχληση, εξάρτηση, επιβλαβές περιεχόμενο, κ.λπ).
ασκήσεις..... αυτοπροστασίαςΟ καθένας μπορεί να δημοσιεύσει πληροφορίες στο διαδίκτυο;
Μόνο αν έχεις ειδικό πτυχίο.Είναι αλήθεια, ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει πληροφορίες στο διαδίκτυο..
Όχι, μόνο οι δημοσιογράφοι δημοσιεύουν στο διαδίκτυο.
Ναι σίγουρα! Όλοι μπορούν να με βρουν με αυτόν τον τρόπο.
Αυτό εξαρτάται από την εφαρμογή.
Όχι δεν πρέπει να δίνεις τους κωδικούς σου ούτε στους καλύτερους σου φίλους!
Ναι, αλλιώς δε θα μπορούν αν σε βοηθήσουν.
Όχι, πρέπει πάντα να ρωτάτε τα άτομα που εμφανίζονται στη φωτογραφία για το εάν μπορείτε να την δημοσιεύσετε στο διαδίκτυο.
Φυσικά, ειδικά αν είναι μια πολύ αστεία φωτογραφία.
Ναι, αλλά μόνο αν γνωρίζω το άτομο στη φωτογραφία.
Το δείχνω στους γονείς μου και τους ρωτάω αν το παιχνίδι είναι κατάλληλο για την ηλικία μου και αν μου επιτρέπουν να παίξω.
Το δείχνω αμέσως στους φίλους μου! Θα έχει πιο πολύ πλάκα να παίξουμε μαζί.
Θα κάνω αναφορά αφού πρώτα το πω σε έναν ενήλικα που εμπιστεύομαι.
Θα κλείσω το παιχνίδι και δε θα το παίξω ποτέ ξανά.
…το χρησιμοποιώ για να τρομάξω τα μικρότερα αδέρφια μου.
…το στέλνω αμέσως σε όλους τους φίλους μου!
…του λέω πόσο χρονών είμαι και σε ποιο σχολείο πηγαίνω. Δεν είναι κακό αυτό.
…συνεχίζω τη συζήτηση, μπορεί να αποκτήσει ενδιαφέρον.
Σωστά! Στο διαδίκτυο όλα είναι αλήθεια.
Όχι, αυτό δεν ισχύει.
Διαβάζεις τα μηνύματα αλλά δε συμμετέχεις.
Έχουν δίκιο σε όσα λένε. Παίρνεις κι εσύ μέρος στη συζήτηση.
Ζωγράφισε το περίγραμμα της παλάμης σου στο χαρτί. Σε κάθε δάχτυλο γράψε κάποιον (όνομα ή ιδιότητα ή υπηρεσία) που θα μπορούσες να μιλήσεις αν κάτι σε προβληματίζει στο διαδίκτυο.
2.Γραφω ποιοι είναι οι Φίλοι εντός κι εκτός διαδικτύου”
ενα ...μεγάλο πρόβλημα
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Bluebonnet πήγαν μια εκδρομή στο αγρόκτημα του κ. McDonald's.
Υπήρχαν 104 μαθητές στην Ε΄ τάξη και χωρίστηκαν σε ίσες ομάδες για να μπουν σε 4 λεωφορεία για το αγρόκτημα.
Όταν έφτασαν στο αγρόκτημα, όλοι οι μαθητές χωρίστηκαν εξίσου σε 8 ομάδες.
Η πρώτη ομάδα ξεκίνησε την περιοδεία τους στις 9:00 π.μ. και κάθε νέα ομάδα ξεκινούσε την περιοδεία τους κάθε 10 λεπτά μετά.
Πρώτα, οι μαθητές πήγαν στον αχυρώνα.
Ο κ. McDonald είχε 20 αγελάδες στον αχυρώνα, και οι μισές από αυτές είχαν μοσχαράκια τους μαζί τους.
Στη συνέχεια, οι μαθητές πήγαν στο χοιροτροφείο.
Ο κ. McDonald είχε 2 χοίρους ,τον Μπέικον και τη Νάνσυ.
Στη συνέχεια, οι μαθητές πήγαν στο ορνιθοτροφείο για να μαζέψουν τα αυγά.
Τρία αγόρια πέταξαν αυγά το ένα στο άλλο, οπότε έπρεπε να απομακρυνθούν από την ομάδα τους.
Κάθε ομάδα πήγε στο στάβλο για να δει τα άλογα. Ο κ. McDonald επιτρέπει στους μαθητές να μετρήσουν το ύψος κάθε αλόγου.
Ο Bandit είχε ύψος 1, 82μ ( ψηλόσωμο!!!!) και ο Roper ύψος 1,72μ Ο Κεραυνός είχε ύψος 1,37μ..
Ο κ. McDonald ήταν υπερήφανος που έδειξε στους μαθητές τα 86 κατσίκια του. Όταν ο κ. ΜακΝτόναλντ άνοιξε την πύλη, τα μισά από αυτά διέφυγαν!
Αφού τα κατσίκια μπήκαν στον σταύλο , ήρθε η ώρα οι μαθητές να επιστρέψουν στο σχολείο.
Όλοι επέστρεψαν στα λεωφορεία στις 13:15 για να επιστρέψουν στο σχολείο.
Την επόμενη μέρα, όλοι οι μαθητές ψήφισαν το αγαπημένο τους ζώο εκτροφής.
Σε 37 μαθητές άρεσαν περισσότερο τα άλογα και σε 29 άρεσαν περισσότερο στα γουρούνια. Σε 5 μαθητές άρεσαν περισσότερο τα κοτόπουλα και σε 11 άρεσαν τα κατσίκια. Οι υπόλοιποι μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το αγαπημένο τους ζώο.
Όλοι οι μαθητές συμφώνησαν ότι ήταν το πιο συναρπαστικό ταξίδι που είχαν γίνει ποτέ!
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Πόσοι μαθητές μπήκαν σε κάθε λεωφορείο;
2. Πόσοι μαθητές ήταν σε κάθε ομάδα ;
3. Τι ώρα ξεκίνησε η 5η ομάδα της εκδρομούλας τους;
4. Πόσες αγελάδες και μοσχάρια βρίσκονταν στον αχυρώνα;
5. Πόσα πόδια χοίρων ήταν στο χοιροστάσιο;
6. Πόσοι μαθητές έμειναν στην ομάδα μετά την απομάκρυνση των τριών αγοριών;
7. Πόσα εκατοστά ήταν ο Bandit ;
8. Πόσο ψηλότερος ήταν ο Ρόπερ από τον κεραυνό ;
9. Πόσες κατσίκες εμειναν τελικά στον σταύλο μετά τη διαφυγή των άλλων;
10. Πόσες ωρες έμειναν οι μαθητές στο αγρόκτημα;
11. Πόσοι μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το αγαπημένο τους ζώο; Πόσοι μαθητές είπαν τα άλογα; τους χοίρους ; τα κοτόπουλα;
- Μπορείτε να τοποθετήσετε τα δεδομένα σε πίνακα ;;;;
ΛΥΣΕΙΣ
ΛΥΣΗ 104 : 4
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
-
στο τετράδιο Αποφασίσαμε να κάνουμε πάρτυ στο σχολείο μας. Γι’ αυτό αγοράσαμε σοκολατάκια. Έτσι πήραμε 48 αμυγδάλου, 60 φουντουκιού και 24 μ...
-
ΣΤΙΣ ΑΜΜΟΥΔΙΕΣ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ 3.000 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ Οδυσσέας Ελύτης. ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ . Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική. το σπίτι φτωχικό σ...
-
Λέγεται αλλιώς και Πυ θαγόρειος πίνακας . ΕΡΓΑΣΙΕΣ -Επιλέγω τις ασκήσεις που μου αρέσουν!!!! Ζχεδιαζω πίνακες και ανακαλύπτω μόνος -μ...