Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

Ύψωση Τιμίου Σταυρού



Η γιορτή συνδέεται με μεγάλα ιστορικά γεγονότα της

Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.








ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

 

ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ....ΑΡΙΣΤΟΝ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η Γραμμή Βοηθείας ‘help-line 210 6007686′ απευθύνεται σε παιδιά & εφήβους και τις οικογένειές τους, παρέχοντας υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (παρενόχληση, εξάρτηση, επιβλαβές περιεχόμενο, κ.λπ).

ασκήσεις..... αυτοπροστασίας

Ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει πληροφορίες στο διαδίκτυο;

Μόνο αν έχεις ειδικό πτυχίο.
Είναι αλήθεια, ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει πληροφορίες στο διαδίκτυο..
Όχι, μόνο οι δημοσιογράφοι δημοσιεύουν στο διαδίκτυο.
Είναι σωστό να δηλώσεις το όνομά, τη διεύθυνση κατοικίας ή τον αριθμό του τηλεφώνου σου στο διαδίκτυο;
Όχι, τέτοια προσωπικά δεδομένα δεν έχουν θέση στο διαδίκτυο.
Ναι σίγουρα! Όλοι μπορούν να με βρουν με αυτόν τον τρόπο.
Αυτό εξαρτάται από την εφαρμογή.


Είναι ασφαλές να δώσω τον κωδικό μου στους φίλους μου αν υποσχεθούν να με βοηθήσουν σε κάποιο παιχνίδι στον υπολογιστή;
Μόνο αν σου δώσουν και αυτοί τους κωδικούς τους.
Όχι δεν πρέπει να δίνεις τους κωδικούς σου ούτε στους καλύτερους σου φίλους!
Ναι, αλλιώς δε θα μπορούν αν σε βοηθήσουν.

Μπορείς να δημοσιεύεις αστείες φωτογραφίες άλλων στο διαδίκτυο;
Όχι, πρέπει πάντα να ρωτάτε τα άτομα που εμφανίζονται στη φωτογραφία για το εάν μπορείτε να την δημοσιεύσετε στο διαδίκτυο.
Φυσικά, ειδικά αν είναι μια πολύ αστεία φωτογραφία.
Ναι, αλλά μόνο αν γνωρίζω το άτομο στη φωτογραφία.

Βρήκες ένα αστείο παιχνίδι στο διαδίκτυο. Τι κάνεις;

Τέλεια! Το κατεβάζω και παίζω αμέσως. Θα περάσω super!
Το δείχνω στους γονείς μου και τους ρωτάω αν το παιχνίδι είναι κατάλληλο για την ηλικία μου και αν μου επιτρέπουν να παίξω.
Το δείχνω αμέσως στους φίλους μου! Θα έχει πιο πολύ πλάκα να παίξουμε μαζί.

Αν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού κάποιος ή κάτι σε αναστατώσει τι πρέπει να κάνεις;
Tίποτα. Είναι απλά ένα παιχνίδι, δε θα δώσω σημασία.
Θα κάνω αναφορά αφού πρώτα το πω σε έναν ενήλικα που εμπιστεύομαι.
Θα κλείσω το παιχνίδι και δε θα το παίξω ποτέ ξανά.
Αν λάβω ένα τρομακτικό μήνυμα…
το δείχνω στους γονείς μου και μετά το διαγράφω
…το χρησιμοποιώ για να τρομάξω τα μικρότερα αδέρφια μου.
…το στέλνω αμέσως σε όλους τους φίλους μου!
Αν κάποιος στο διαδίκτυο με ρωτήσει για την ηλικία ή το σχολείο μου…
…κλείνω τη συνομιλία και το λέω στους γονείς μου ή σε κάποιον ενήλικα.
…του λέω πόσο χρονών είμαι και σε ποιο σχολείο πηγαίνω. Δεν είναι κακό αυτό.
…συνεχίζω τη συζήτηση, μπορεί να αποκτήσει ενδιαφέρον.
Στο διαδίκτυο όλα είναι αλήθεια;
Μόνο τα αποτελέσματα αναζήτησης της πρώτης σελίδας της Google είναι πάντα αλήθεια.
Σωστά! Στο διαδίκτυο όλα είναι αλήθεια.
Όχι, αυτό δεν ισχύει.
Στις συνομιλίες με συμμαθητές (chat), όλοι είναι κακοί με έναν συγκεκριμένο συμμαθητή…
Τους λες οτι αυτό που κάνουν δεν είναι σωστό και ζητάς να σταματήσουν αμέσως.
Διαβάζεις τα μηνύματα αλλά δε συμμετέχεις.
Έχουν δίκιο σε όσα λένε. Παίρνεις κι εσύ μέρος στη συζήτηση.
ΒΡΕΣ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

Πώς θα νιώσει η Αθηνά αν… Κάνει έναν καινούργιο φίλο στο σχολείο; Αν γίνουν φίλοι με αυτόν τον καινούργιο φίλο και στο διαδίκτυο; Αν μιλήσει με τη γιαγιά της που μένει μακριά, μέσω του διαδικτύου; Αν κάποιος ανεβάσει στο διαδίκτυο μια φωτογραφία της για να την  κοροϊδέψει; Αν κάποιος φίλος της της μιλήσει άσχημα στο διαδίκτυο; Αν δει κάτι που έχει πολύ βία στο διαδίκτυο; Αν κάποιος που δε γνωρίζει της στείλει αίτημα φιλίας

Τον τελευταίο χρόνο μπήκε για τα καλά στη ζωή της εκπαιδευτικής κοινότητας, και γενικά της ελληνικής κοινωνίας, η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Ανάλογα με τον τρόπο επικοινωνίας, οι μορφές τηλεκπαίδευσης κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: Την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, όπου οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι δεν έχουν την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας. Τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση, στην οποία οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι επικοινωνούν σε «πραγματικό χρόνο». Τα θετικά της τηλεκπαίδευσης μεταξύ άλλων είναι η εύκολη πρόσβαση από οποιοδήποτε σημείο αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και τεχνολογικός εξοπλισμός και η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία καθώς η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία που έχει ως κύριο θεμέλιό της την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. 
Ποιοί είναι οι κίνδυνοι;

Αν και η τεχνολογία έχει επιτρέψει τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν μέσω πανδημίας υπάρχουν κίνδυνοι οι οποίοι εγκυμονούν από τη χρήση της τηλεκπαίδευσης: Υποκλοπή/διαρροή προσωπικών δεδομένων.
 Επιθέσεις από κακόβουλο λογισμικό. 
Εισβολή τρίτων στην ηλεκτρονική τάξη.
 Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (cyberbullying). 
Hλεκτρονικό ψάρεμα (phishing).
 Περισσότερος χρόνος μπροστά σε οθόνη
Οδηγίες για ασφαλή τηλεκπαίδευση: 
Ενεργοποιήστε την κάμερα και τα μικρόφωνα μόνο όταν χρειάζεται. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε το chat της πλατφόρμας.
Ενημερώστε  για την απαγόρευση λήψης βίντεο ή εικόνων της διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης
. Η τηλεκπαίδευση πραγματοποιείται από συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σε συγκεκριμένους μαθητές και απαγορεύεται η οποιαδήποτε αναδημοσίευση. 
 
Για οποιαδήποτε ύποπτη ενέργεια μπορείτε να απευθυνθείτε στο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου https://saferinternet4kids.gr/ ή να ενημερώστε αμέσως τις αρχές.

Θα πρέπει να αξιοποιούνται πλατφόρμες που υποστηρίζουν υπηρεσίες ασφαλείας (κρυπτογράφηση). Για παράδειγμα, θα πρέπει να αποφεύγεται λογισμικό τηλεδιάσκεψης το οποίο δεν εξασφαλίζει κρυπτογράφηση από άκρη-σε-άκρη (end-to-end encryption). 
Μη μοιράζεστε προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία εισόδου σας στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης. 
Δίνοντας πρόσβαση σε κάποιον τρίτο ουσιαστικά δίνετε πρόσβαση σε πολλά προσωπικά σας στοιχεία γεγονός που μπορεί να σας εκθέσει σε ποικίλους κινδύνους. Εγκαταστήστε στον υπολογιστή και το κινητό σας ένα Antivirus και μεριμνήστε ώστε να ενημερώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. 
Χρησιμοποιήστε έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης.














1.Χέρι βοηθείας 

Ζωγράφισε το περίγραμμα της παλάμης σου στο χαρτί. Σε κάθε δάχτυλο γράψε κάποιον (όνομα ή ιδιότητα ή υπηρεσία) που θα μπορούσες να μιλήσεις αν κάτι σε προβληματίζει στο διαδίκτυο.

2.Γραφω ποιοι είναι οι Φίλοι εντός κι εκτός διαδικτύου”



Για κάνε ενα quiz να ελέγξεις τις γνώσεις σου… Πάτα Start και ξεκίνα!πατα στην εικονα


Όταν κάθεται ένα παιδί με ένα tablet στον καναπέ, έχουμε την ψευδαίσθηση ότι είναι ασφαλές. Κινδυνεύει όμως περισσότερο από το να αφήσουμε στη μέση ενός γηπέδου με 1.000 αγνώστους!"











ΜΟΥΣΙΚΗ.....

Το προοίμιο της Οδύσσειας

Ἄνδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ
πλάγχθη, ἐπεὶ Τροίης ἱερὸν πτολίεθρον ἔπερσεν·


ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ενα ...μεγάλο πρόβλημα



             

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Bluebonnet πήγαν μια εκδρομή στο αγρόκτημα του κ. McDonald's.

Υπήρχαν 104 μαθητές στην Ε΄ τάξη και χωρίστηκαν σε ίσες ομάδες για να μπουν σε 4 λεωφορεία για το αγρόκτημα.

 Όταν έφτασαν στο αγρόκτημα, όλοι οι  μαθητές χωρίστηκαν εξίσου σε 8 ομάδες.

 Η πρώτη ομάδα ξεκίνησε την περιοδεία τους στις 9:00 π.μ. και κάθε νέα ομάδα ξεκινούσε  την περιοδεία τους κάθε 10 λεπτά μετά.

Πρώτα, οι μαθητές πήγαν στον αχυρώνα.

Ο κ. McDonald είχε 20 αγελάδες στον αχυρώνα, και οι μισές από αυτές είχαν μοσχαράκια τους μαζί τους.

Στη συνέχεια, οι μαθητές πήγαν στο χοιροτροφείο.

Ο κ. McDonald είχε 2 χοίρους ,τον Μπέικον και τη Νάνσυ.

Στη συνέχεια, οι μαθητές πήγαν στο ορνιθοτροφείο για να μαζέψουν τα αυγά.

 Τρία αγόρια πέταξαν αυγά το ένα στο άλλο, οπότε έπρεπε να απομακρυνθούν από την ομάδα τους.

Κάθε ομάδα πήγε στο στάβλο για να δει τα άλογα. Ο κ. McDonald επιτρέπει στους μαθητές να μετρήσουν το ύψος κάθε αλόγου.

 Ο Bandit είχε ύψος 1, 82μ ( ψηλόσωμο!!!!) και ο Roper ύψος 1,72μ Ο Κεραυνός είχε ύψος 1,37μ..

Ο κ. McDonald ήταν υπερήφανος που έδειξε στους μαθητές τα 86 κατσίκια του. Όταν ο κ. ΜακΝτόναλντ άνοιξε την πύλη, τα μισά  από αυτά διέφυγαν!

Αφού  τα κατσίκια μπήκαν στον σταύλο , ήρθε η ώρα οι μαθητές να επιστρέψουν στο σχολείο.

Όλοι επέστρεψαν στα λεωφορεία στις 13:15 για να επιστρέψουν στο σχολείο.

Την επόμενη μέρα, όλοι οι μαθητές ψήφισαν το αγαπημένο τους ζώο εκτροφής.

 Σε 37 μαθητές άρεσαν περισσότερο τα άλογα και  σε 29 άρεσαν περισσότερο στα γουρούνια. Σε 5 μαθητές άρεσαν περισσότερο τα κοτόπουλα και σε  11 άρεσαν τα κατσίκια. Οι υπόλοιποι μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το αγαπημένο τους ζώο.

 Όλοι οι μαθητές συμφώνησαν ότι ήταν το πιο συναρπαστικό ταξίδι που είχαν γίνει ποτέ!

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Πόσοι μαθητές μπήκαν σε κάθε λεωφορείο;

2. Πόσοι μαθητές ήταν σε κάθε ομάδα ;

 3. Τι ώρα ξεκίνησε η 5η ομάδα της εκδρομούλας  τους;

4. Πόσες αγελάδες και μοσχάρια βρίσκονταν στον αχυρώνα;

5. Πόσα πόδια  χοίρων ήταν στο χοιροστάσιο;

6. Πόσοι μαθητές έμειναν στην ομάδα μετά την απομάκρυνση των τριών αγοριών;

7. Πόσα εκατοστά  ήταν ο Bandit ;

8. Πόσο ψηλότερος  ήταν ο Ρόπερ από τον κεραυνό ;

9. Πόσες κατσίκες εμειναν τελικά  στον σταύλο μετά τη διαφυγή των άλλων;

10. Πόσες ωρες έμειναν οι μαθητές στο αγρόκτημα;

11. Πόσοι μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το αγαπημένο τους ζώο; Πόσοι μαθητές  είπαν τα άλογα;  τους χοίρους ;     τα κοτόπουλα;

- Μπορείτε να τοποθετήσετε τα δεδομένα  σε πίνακα ;;;;


ΛΥΣΕΙΣ


                        ΛΥΣΗ     104   : 4                       

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου - Στο Δάσος (