ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ
Να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική ή το αντίστροφο
Οι εθελοντές γιατροί εξέτασαν τα παιδιά των προσφύγων.
Η βλάβη επισκευάζεται από τον τεχνικό.
Η σάτιρα και η κωμωδία απαγορεύονται από τα δικτατορικά καθεστώτα .
Γραφω το είδος της σύνταξης που έχουμε σε κάθε περίπτωση (Ε: ενεργητική, Π: παθητική). Το παράδειγμα θα σε βοηθήσει ......να προσεχεις το ρήμα )
Τα δέντρα κόπηκαν από τους ξυλοκόπους. [ Π ]
β) Η γέφυρα κατασκευάστηκε τον περασμένο αιώνα. [.............]
γ) Οι ασθενείς μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με ελικόπτερο. [.............]
δ) Το νησί φιλοξενεί κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες. [.............]
ε) Οι επιστήμονες ανακάλυψαν πρόσφατα την ύπαρξη νέου πλανήτη. [.............]
στ) Χιλιάδες επιβάτες εξυπηρετούνται καθημερινά από τον νέο σταθμό του μετρό. [.............]
Ας θεωρήσουμε ένα τετράγωνο πλευράς 5 εκ.
Μπορούμε να το χωρίσουμε σε 5 Χ 5 = 25 «τετραγωνάκια» . Άρα, το τετράγωνο έχει εμβαδόν 25 τετρ.εκ .
Γενικά:
Το εμβαδόν ενός τετραγώνου πλευράς α ισούται με Ε = α Χ α |
τις ασκησεις που έχουμε θα τις βρίσκετε στην ετικετα του μαθηματος στην πλαινη στηλη.
Σήμερα μαθαμε να σχεδιαζουμε τετραγωνικα δεκατομετρα -βιντεο