Υπογραμμίζω τα ρήματα του κειμενου και το διαβάζω καλα.
Τετάρτη 14 Απριλίου 2021
EΡΓΑΣΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑ-ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Υπογραμμίζω τα ρήματα του κειμενου και το διαβάζω καλα.
Τρίτη 13 Απριλίου 2021
Δευτέρα 12 Απριλίου 2021
ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ΟΦΕΩΝ -ΝΙΚΟΛΕΤΑ,ΒΑΣΙΛΗΣ= NIKOΛΑΣ Κ.
ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ -2 ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Πρωτότυπος τίτλος
Hippodrome.
Χρονολογία έκδοσης
1556
Έκδοση
THEVET, André. Cosmographie
-------------------------------------εως εδω η 1η ομάδα!
Στήλη των Όφεων (φιδιών)
Για να βελτιώσει την εικόνα του Ιπποδρόμου, ο Κωνσταντίνος έφερε έργα τέχνης από όλη την αυτοκρατορία για να την κοσμούν. Ανάμεσά τους ήταν ο Τρίποδας των Πλαταιών, Στήλη των όφεων.
Ο Κωνσταντίνος διέταξε ο Τρίποδας να μετακινηθεί από το Ναό του Απόλλωνα στο Μαντείο των Δελφών και να βρεθεί στο μέσο του Ιπποδρόμου, στην Ακανθα, ως συμβολικό θεμέλιο της νέας πόλης.
έχοντας απαλλάξει τις πόλεις τους από τη στυγερή δουλοσύνη.
31 πόλεις, οι οποίες συμμετείχαν στη μάχη των Πλαταιών αναφέρονται στη Σπαρτιατική διάλεκτο.
Αυτός όμως δεν τον άκουσε και κατέστρεψε με τα όπλα του μόνο την μία, αλλά από φόβο σταμάτησε επειδή ο θρύλος ήταν “ισχυρός”.
Χρόνια πολλά διαδιδόταν από στόμα σε στόμα μεταξύ του πληθυσμού και των Ρώσων, Ισπανών και Βενετών εμπόρων. Πάντως στο κεφάλι του φιδιου που διασώζεται σήμερα, δείχνει στο πίσω μέρος χτυπημάτα από κοφτερά αντικείμενα, πιθανώς τσεκούρια.
στήλης καταστράφηκαν το 1700.
Αυτό που απομένει από τον Τρίποδα των Δελφών σήμερα είναι η βάση και ένα κεφάλι φιδιού. Η φιδίσια κολώνα λοιπόν υπάρχει ακόμη και στέκεται εκεί στον ίδιο χώρο που την έβαλαν, εκεί που παλιά ήταν ο βυζαντινός ιππόδρομος, λίγο πιο κάτω από την Αγιά Σοφιά .
Και εκεί ακριβώς βρίσκεται ακόμη, ΑΚΕΦΑΛΟ ,στην πλατεία Σουλτάν Αχμέτ όπως λέγεται, περιφραγμένο με κάγκελα και ταλαιπωρημένο από τις καιρικές συνθήκες.
Το 2015 ο τρίποδας των Πλαταιών, επέστρεψε στους Δελφούς με τη μορφή αντιγράφου
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
ΣΕΛΙΔΑ 14 ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΛΩΣΣΑ - ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ
Τρίτη 6 Απριλίου 2021
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑ ,ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ
1.ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ Πελοποννήσου και Κρήτης
ΓΛΩΣΣΑ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ
- Γράφω μια μικρή φανταστική ιστορία για
- ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟ
ή
Αναζητώντας την κληρονομιά των Περσικών Πολέμων στους δρόμους και τις πλατείες της Κωνσταντινούπολης
γωνιες
1,ΕΡΩTΗΣΗ
ΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΟΡΘΗ , ΠΟΙΑ ΟΞΕΙΑ, ΠΟΙΑ ΑΜΒΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΥΘΕΙΑ;
2.ΑΣΚΗΣΗ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ Ένα παιδί μετράει τ' άστρα | ||
|
Δευτέρα 5 Απριλίου 2021
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΠΛΕΥΡΕΣ - ΟΧ και ΟΨ
ΟΝΟΜΑ ΓΩΝΙΑΣ -ΧΟΨ
1.Ποσες διαφορετικές γωνίες μπορειτε να διακρίνετε στην παραπάνω εικονα;
2. Να σχεδιάσετε δύι οξείες ,δύο ορθ'ες και δύο αμβλείες γωνίες
3. Πόσες οξείες ,πόσες ορθές και πόσες αμβλείες γωνίες διακρίνετε στην παρακάτω εικόνα;
Το πανηγύρι των χρωμάτων-ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Βλέπουμε το μπλε και κρυώνουμε πολ........ Βλέπουμε το κόκκινο και ζεσταινόμαστε πολ . Γινόμαστε πράσινοι από τη ζήλια μας ή πολ.........κίτρινοι από το φόβο μας. Τα πολ...........λαμπερά χρώματα ενός πίνακα μας γεμίζουν πολ......... κέφι και πολ.... χαρά. Πλημμυρίζουμε από πολ....ευτυχία, καθώς βλέπουμε να ενώνεται ένα πολ........ έντονο κόκκινο με ένα πολ..... ευτυχισμένο κίτρινο κι ένα ζωηρό μοβ. Αντίθετα, τα θαμπά χρώματα μας στενοχωρούν πολ...και μας κατσουφιάζουν. Νιώθουμε ξεκούραση με τα απαλά χρώματα. Ενώ τα χρώματα της άνοιξης, τα πράσινα, τα κιτρινοπράσινα ή τα μπλε-πράσινα μας συγκινούν, ξυπνάνε μέσα μας όλες τις αισθήσεις και μας γεμίζουν με πολ..... ενέργεια. Είναι αλήθεια πως όταν ζωγραφίζουμε, εκφράζουμε πολ.... συναισθήματά . Η ζωγραφιά μας είναι ο εαυτός μας. Όλα όσα νιώθουμε, χρωματίζονται στο χαρτί. Τα χρώματα έχουν και πολ...γεύσεις. Είναι πολ...γλυκά, πολ.....ξινά ή πολ....πικρά. Τα μήλα, τα κεράσια, τα καρπούζια είναι κόκκινα και πολ.....γλυκά. Τα λεμόνια είναι κίτρινα και πολ.....ξινά. Κι όταν είναι πολ....πράσινα, είναι πολ....πικρά. Και τα πρασινοκίτρινα μήλα είναι ξινά.
Σταύρος Γρόσδος ,,Δραστηριότητα
1.Η χρωματιστή ανάγνωση. Καθώς διαβάζετε το κείμενο, χρωματίστε τις λέξεις που δείχνουν χρώματα. Με το ίδιο χρώμα χρωματίστε το συναίσθημα που μας προκαλεί
.2.Γράψτε τα ζευγάρια που σχηματίστηκαν (χρώμα - συναίσθημα), για παράδειγμα
3. Γράψτε τα ζευγάρια που σχηματίστηκαν με το επίθετο πολύς ή το επίρρημα πολύ
: πολλά συναισθήματα
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ 1.ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΑ 2. ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΚΔ Χρησιμοποιω τις λέξεις μοιραζω ισοτιμα σε κουτι...
-
τετράδιο εργασιων ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 1.Αρχικά, όπως σε κάθε πρόβλημα, θα πρέπει να μελετήσουμε προσεκτικά τα δεδομένα του προβλήματ...
-
ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!