Βλέπουμε το μπλε και κρυώνουμε πολ........ Βλέπουμε το κόκκινο και ζεσταινόμαστε πολ . Γινόμαστε πράσινοι από τη ζήλια μας ή πολ.........κίτρινοι από το φόβο μας. Τα πολ...........λαμπερά χρώματα ενός πίνακα μας γεμίζουν πολ......... κέφι και πολ.... χαρά. Πλημμυρίζουμε από πολ....ευτυχία, καθώς βλέπουμε να ενώνεται ένα πολ........ έντονο κόκκινο με ένα πολ..... ευτυχισμένο κίτρινο κι ένα ζωηρό μοβ. Αντίθετα, τα θαμπά χρώματα μας στενοχωρούν πολ...και μας κατσουφιάζουν. Νιώθουμε ξεκούραση με τα απαλά χρώματα. Ενώ τα χρώματα της άνοιξης, τα πράσινα, τα κιτρινοπράσινα ή τα μπλε-πράσινα μας συγκινούν, ξυπνάνε μέσα μας όλες τις αισθήσεις και μας γεμίζουν με πολ..... ενέργεια. Είναι αλήθεια πως όταν ζωγραφίζουμε, εκφράζουμε πολ.... συναισθήματά . Η ζωγραφιά μας είναι ο εαυτός μας. Όλα όσα νιώθουμε, χρωματίζονται στο χαρτί. Τα χρώματα έχουν και πολ...γεύσεις. Είναι πολ...γλυκά, πολ.....ξινά ή πολ....πικρά. Τα μήλα, τα κεράσια, τα καρπούζια είναι κόκκινα και πολ.....γλυκά. Τα λεμόνια είναι κίτρινα και πολ.....ξινά. Κι όταν είναι πολ....πράσινα, είναι πολ....πικρά. Και τα πρασινοκίτρινα μήλα είναι ξινά.
Σταύρος Γρόσδος ,,Δραστηριότητα
1.Η χρωματιστή ανάγνωση. Καθώς διαβάζετε το κείμενο, χρωματίστε τις λέξεις που δείχνουν χρώματα. Με το ίδιο χρώμα χρωματίστε το συναίσθημα που μας προκαλεί
.2.Γράψτε τα ζευγάρια που σχηματίστηκαν (χρώμα - συναίσθημα), για παράδειγμα
3. Γράψτε τα ζευγάρια που σχηματίστηκαν με το επίθετο πολύς ή το επίρρημα πολύ
: πολλά συναισθήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου