Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

«Πέτσα Κούτσα», δίψα για δημιουργία

                 .............................................................τραβάνε το σχοινί......................
 

Pecha Kucha Τι γίνεται  παιδιά; Τι παιχνίδι είναι αυτό;





-Είναι ένα νέο συναρπαστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι.

Pecha Kucha -Σημαίνει ο ηχος της παρουσιασης

-Το χιούμορ είναι απαραίτητο συστατικό, αλλά όχι το μόνο. Απαιτείται διαύγεια στην έκφραση, μπρίο, σοβαρότητα, σβελτάδα για να κερδίσεις το χειροκρότημα και τον σεβασμό. Κυρίως, χρειάζεται να έχεις πράγματι κάτι να πεις.


Οι κανόνες της παρουσίασης
Ένα παιχνίδι Pecha Kucha ή παρουσίαση 20 × 20,




περιέχει 20 διαφάνειες, με κάθε διαφάνεια να εμφανίζεται μόνο για 20 δευτερόλεπτα και αυτόματα να τη διαδέχεται η επόμενη. Έτσι η παρουσίαση διαρκεί ακριβώς 6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα.

Είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι , μια εξαιρετική μέθοδος για ενεργητική μάθηση.Η αφήγηση ιστοριών

είναι ένα ισχυρό εργαλείο διδασκαλίας που προάγει την αίσθηση της συλλογικότητας και του ανήκειν. Η έρευνα δείχνει ότι όταν οι ανάγκες των μαθητων ικανοποιούνται και νιώθουν ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, το περιβάλλον είναι πιο ευνοϊκό για την ακαδημαϊκή τους ανάπτυξη .

Όταν οι μαθητές καλούνται να παίξουν το παιχνίδι:

πλεονεκτήματα

-πάρχουν παιδαγωγικά πλεονεκτήματα από την ενσωμάτωση εργασιών προφορικής παρουσίασης

- βοηθά τους μαθητές να συνοψίσουν τις πληροφορίες και να τις παρουσιάσουν σε μια απλή και συναρπαστική μορφή.

-οι μαθητές αξιολογούν  ενεργά τις νέες πληροφορίες (συμμετοχή με βάση τεκμήρια),

-οργανώσουν την παρουσίαση με λογικό και συνεκτικό τρόπο (δέσμευση  ενώ τηρούν  τον κανόνα 20 × 20 της παρουσίασης 

 -ενισχύει τις ερευνητικές δεξιότητες των μαθητών

-τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους

-τους βοηθά στην κατάκτηση και  στη διατήρηση της γνωσης

- τους βοηθά να απολαμβάνουν να παρακολουθούν τις παρουσιάσεις των συμμαθητών τους και να μαθαίνουν από αυτούς. 

Ποιος έχει χρόνο για τον Pecha Kucha;

Δείτε πώς μπορείτε να εμπλακείτε:

  1. Αποφασίστε για ένα θέμα.


1 θεμα -ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ


20 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ-ΕΙΚΟΝΕς ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Έρευνα ΠΡΙΝ την παρουσίαση.
1. επεξερξασία αρχείων
2.πρέπει να  πάρετε δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το τι θα παρουσιάσετε ή τι όχι. Αναλογιστείτε τις στρατηγικές λήψης αποφάσεων σας και συζητηστε  τις διαφωνίες σας. 
Αποφάσισα να ΜΗΝ παρουσιάσω ορισμένες πληροφορίες γιατί…
 1. … ήταν τόσο βασικές που όλοι στην τάξη έπρεπε να τις γνωρίζουν.
 2. … ήταν πολύ αόριστες και γενικές.
 3. … δεν ήταν πολύ σχετικές με το θέμα.
4.....
δεν υποστηρίχθηκαν  από στοιχεία που βρήκα στα αρχεία  πειστικά.


2. Αποφάσισα να παρουσιάσω ορισμένες πληροφορίες γιατί ....


ενα παραδειγμα απο το πανεπιστημιο του ΚΈΜΠΡΙΤΖ....Δεν το κανουν  σωστα οι μαθητες γιατί διαβαζουν τις πληροφοριες. Το παιχνιδι απαιτει ζωντανια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου