https://www.sch.gr/files/themata_E_2024_04_05.pdf
https://www.sch.gr/files/LYSEIS_E_2024_04_05.pdf
https://www.sch.gr/files/LYSEIS_E_2024_04_05
.pdfhttps://www.sch.gr/files/lyseis_E_2022_04_01.pdf
ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ
Το PechaKucha είναι ένα δημιουργικό ΠΑΙΧΝΙΔΙ για μαθητές.
Μιλούν για πράγματα που αγαπούν. Η μορφή παρουσίασης έχει συγκεκριμένους κανόνες .
Βοηθα τους μαθητές να βελτιώσουν τις δεξιότητες ομιλίας.
PechaKucha για τη γλωσσα, τα μαθηματικά,την ιστορια,την γεωγραφια,....για ΟΛΑ τα μαθηματα.
-Το χιούμορ είναι απαραίτητο συστατικό, αλλά όχι το μόνο. Απαιτείται διαύγεια στην
έκφραση, μπρίο, σοβαρότητα, σβελτάδα για να κερδίσεις το χειροκρότημα και τον σεβασμό. Κυρίως, χρειάζεται να έχεις πράγματι κάτι να πεις.
-υπάρχουν παιδαγωγικά πλεονεκτήματα από την ενσωμάτωση εργασιών προφορικής παρουσίασης
- βοηθά τους μαθητές να συνοψίσουν τις πληροφορίες και να τις παρουσιάσουν σε μια απλή και συναρπαστική μορφή.
-οι μαθητές αξιολογούν ενεργά τις νέες πληροφορίες),
-οργανώσουν την παρουσίαση με λογικό και συνεκτικό τρόπο (δέσμευση ενώ τηρούν τον κανόνα 20 × 20 της παρουσίασης
-ενισχύει τις ερευνητικές δεξιότητες των μαθητών
-τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους
-τους βοηθά στην κατάκτηση και στη διατήρηση της γνωσης
- τους βοηθά να απολαμβάνουν να παρακολουθούν τις παρουσιάσεις των συμμαθητών τους και να μαθαίνουν από αυτούς.
Δείτε πώς μπορείτε να εμπλακείτε:
Αποφάσισα να ΜΗΝ παρουσιάσω ορισμένες πληροφορίες γιατί… | |
1. … ήταν τόσο βασικές που όλοι στην τάξη έπρεπε να τις γνωρίζουν. | |
2. … ήταν πολύ αόριστες και γενικές. | |
3. … δεν ήταν πολύ σχετικές με το θέμα. 4.....δεν υποστηρίχθηκαν από στοιχεία που βρήκα στα αρχεία πειστικά. 2. Αποφάσισα να παρουσιάσω ορισμένες πληροφορίες γιατί .... ![]() |
ανάγνωση και αντιγραφη
1.Σε γνωρίζω από την κόψητου σπαθιού την τρομερή,σε γνωρίζω από την όψηπου με βία μετράει τη γη.
2.Απ’ τα κόκαλα βγαλμένητων Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!......................................
144.
Η Διχόνοια που βαστάει
ένα σκήπτρο η δολερή·
καθενός χαμογελάει,
πάρ’ το, λέγοντας, και συ.
145.
»Κειο το σκήπτρο που σας δείχνει
έχει αλήθεια ωραία θωριά·
μην το πιάστε, γιατί ρίχνει
εισέ δάκρυα θλιβερά.
146.
»Από στόμα οπού φθονάει,
παλικάρια, ας μην ’πωθεί,
πως το χέρι σας κτυπάει
του αδελφού την κεφαλή.
147.
»Μην ειπούν στο στοχασμό τους
τα ξένα έθνη αληθινά:
Εάν μισούνται ανάμεσό τους
δεν τους πρέπει ελευθεριά.
«Από τότε που χτίσθηκε ο κόσμος δεν πάρθηκαν τόσα λάφυρα από μία και μόνο πόλη»
Η Τέταρτη Σταυροφορία (1202-1204 μ.Χ.) ξεκίνησε με πρωτοβουλία του Πάπα Ιννοκέντιου Γ' (1198-1216 μ.Χ.) με σκοπό την ανακατάληψη της Ιερουσαλήμ από τους μουσουλμάνους. Ωστόσο, με έναν περίεργο συνδυασμό αποτυχιών, οικονομικών περιορισμών και βενετικών εμπορικών φιλοδοξιών, ο στόχος κατέληξε να είναι η Κωνσταντινούπολη, πρωτεύουσα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και η μεγαλύτερη χριστιανική πόλη στον κόσμο. Με την λεηλασία της 12ης Απριλίου 1204 μ.Χ., η Κωνσταντινούπολη απογυμνώθηκε από τα πλούτη, τα κειμήλια και τα έργα τέχνης της και οι Βενετοί με τους συμμάχους τους μοιράστηκαν τα εδάφη της
Τα τέσσερα επιχρυσωμένα άλογα του Ιπποδρόμου της Κωνσταντινούπολης κοσμούν σήμερα την εκκλησία του Αγίου Μάρκου στη Βενετία
«...Eβλεπε κανείς όχι μόνον τις ιερές εικόνες του Χριστού να θραύονται με αξίνες και να ρίπτονται στο χώμα και τα στολίδια τους να αποσπώνται χωρίς φειδώ και προσοχή και να ρίχνονται στη φωτιά, αλλά και τα σεπτά και πανάγια σκεύη να αρπάζονται με θράσος από τους ναούς, να ρίχνονται στη φωτιά και να παρέχονται στα εχθρικά στρατεύματα ως απλός άργυρος και χρυσός».
Η Σφαγή της Χίου (γαλλ.: Scène des massacres de Scio, Σκηνή από τις Σφαγές της Χίου) είναι πίνακας ζωγραφικής του Γάλλου ζωγράφου Ευγένιου Ντελακρουά, εμπνευσμένος από την σφαγή της Χίου το 1822. Η σφαγή δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων της Χίου από τον οθωμανικό στρατό συνέβη κατά το δεύτερο έτος της Ελληνικής Επανάστασης[
Έτος δημιουργίας | 1824 |
---|---|
Είδος | Ελαιογραφία σε καμβά |
Ύψος | 419 εκατοστά |
Πλάτος | 354 εκατοστά |
Πόλη | Παρίσι |
Μουσείο | Μουσείο του Λούβρου |