Σάββατο 21 Μαρτίου 2020
ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
ΠΑΤΑ ΕΔΩ Αναγνωστικό Δ΄ Δημοτικού
Αναγνωστικό Δ΄ Δημοτικού [1934Στ. Μυριβήλης, Δημ. Ανδρεάδης, 1η Έκδοση]
Αναγνωστικό της Δ΄ Τάξης Δημοτικού για το μάθημα της Γλώσσας. Περιλαμβάνει αφηγηματικές ιστορίες από τη ζωή του βασικού ήρωα Στάθη Σταθά. Οι εμπειρίες του ήρωα είναι κυρίως από τη θάλασσα. Περιέχει εικόνες, οι οποίες οπτικοποιούν τα κείμενα και βοηθούν στην διδασκαλία.ΠΑΤΑ ΕΔΩ Αναγνωστικό τετάρτης Δημοτικού
Αναγνωστικό Δ' Δημοτικού που περιέχει πεζά και ποιήματα εμπνευσμένα από τη θρησκευτική, εθνική, κοινωνική και ατομική ζωή, την ελληνική φύση ιστορία και μυθολογία και τις σχέσεις μεταξύ των λαών.
Δ. Κώτσιρας, Δ. Μάγος ΒΟΗΘΗΜΑ
Αριθμητική τετάρτης Δημοτικού με κιλά και μέτρα πρωτότυπη εικονογραφημένη σε 94 μαθήματα ακέραιοι - δεκαδικοί
ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Το σύγγραμμα αναφέρεται στην ελληνική μυθολογία. Τα αποσπάσματα από την Οδύσσεια του Ομήρου είναι από τη μετάφραση του Εφταλιώτη.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Μαθητικό βοήθημα Ιστορίας Δ΄ Δημοτικού που καλύπτει την περίοδο από τους μυθικούς και ηρωικούς χρόνους ως κατάληψη της Ελλάδας από τους Ρωμαίους.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ
ΠΑΤΑ ΕΔΩ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Μαθητικό βοήθημα Ιστορίας Δ΄ Δημοτικού που καλύπτει την περίοδο από τους μυθικούς και ηρωικούς χρόνους ως κατάληψη της Ελλάδας από τους Ρωμαίους.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ
Φυσική Ιστορία (Ζωολογία – Φυτολογία)
Σχολικό εγχειρίδιο Φυσικής Ιστορίας Γ΄ Δημοτικού που παρουσιάζει τα διαφορετικά μέρη των φυτών και τις ιδιότητές τους και περιγράφει τον τρόπο γονιμοποίησης και προφύλαξής τους από πιθανές απειλές. Το δεύτερο μέρος του βιβλίο αφορά τη ζωολογία και κάνει μια κατηγοριοποίηση των ζώων με βάση το περιβάλλον στο οποίο διαβιούν.
Σχολικό εγχειρίδιο Φυσικής Ιστορίας Γ΄ Δημοτικού που παρουσιάζει τα διαφορετικά μέρη των φυτών και τις ιδιότητές τους και περιγράφει τον τρόπο γονιμοποίησης και προφύλαξής τους από πιθανές απειλές. Το δεύτερο μέρος του βιβλίο αφορά τη ζωολογία και κάνει μια κατηγοριοποίηση των ζώων με βάση το περιβάλλον στο οποίο διαβιούν.
ΠΑΤΑ ΕΔΩ
Στα παλιά χρόνια. Αναγνωστικό Δ' Δημοτικού 1933
Αναγνωστικό για τους μαθητές της Δ' τάξης του Δημοτικού. Περιέχει ιστορίες από την αρχαία Ελλάδα για την εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας.
Στα παλιά χρόνια. Αναγνωστικό Δ' Δημοτικού 1933
Αναγνωστικό για τους μαθητές της Δ' τάξης του Δημοτικού. Περιέχει ιστορίες από την αρχαία Ελλάδα για την εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ - 10 ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
1.Αρσενικά
Άσκηση ορθογραφίας των αρσενικών ουσιαστικών σε -ονας/ωνας
Πηγή: http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/03/online_14.html#ixzz6HEMS5M24
.........................................................................................
2.Τα χρονικά επιρρήματα-Διαδραστική εξάσκηση
http://amaleo.gr/chroniko-epirrima-diadrastiki-exaskisi/
.........................................................................................
.......................................................................................................
4.Ομώνυμα ή Ομόηχα-Δραστηριότητα
Κάνε κλικ στο κουμπί «Συνέχεια» για να ολοκληρώσεις την εξάσκηση.
http://amaleo.gr/omonima-omoicha-drastiriotita/
.........................................................................................
5.Κτητικές αντωνυμίες-Δραστηριότητα Βρες και πάτησε τις κτητικές αντωνυμίες του κειμένου.
http://amaleo.gr/ktitikes-antonimies-drastiriotita/
.........................................................................................
6.Προστακτική ενεστώτα και αορίστου-Δραστηριότητα
Μάθε την προστακτική κάνοντας κλικ στην επιφάνεια της δραστηριότητας.
http://amaleo.gr/prostaktiki-enestota-ke-aoristou-drastiriotita/
.........................................................................................
7.Να θυμηθούμε τις εγκλίσεις Τοποθετήστε τις ταμπελίτσες στη σωστή στήλη και δείτε το αποτέλεσμα στο τέλος.
.........................................................................................
8.Υποκείμενο, ρήμα και αντικείμενο
Μάθε τι είναι το υποκείμενο και το αντικείμενο μιας πρότασης. Κάνε κλικ στην επιφάνεια της άσκησης για να ξεκινήσεις.
http://amaleo.gr/ipokimeno-rima-ke-antikimeno/
.........................................................................................
.........................................................................................
9.Τα μέρη του λόγου-Εξάσκηση
Τι μέρος του λόγου είναι η λέξη με τα έντονα γράμματα;
http://amaleo.gr/ta-meri-tou-logou-exaskisi/
.........................................................................................
.........................................................................................
10.Προστακτική ενεστώτα και αορίστου-Δραστηριότητα
Μάθε την προστακτική κάνοντας κλικ στην επιφάνεια της δραστηριότητας.
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020
3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ 2008-ΥΠΑΤΗΣ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑΣ ΟΗΕ
3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
2008-Δ.Σ. ΓΡΑΙΚΟΧΩΡΙΟΥ
Ολυμπιακή εκεχειρία
και λύσεις για τους πρόσφυγες
1o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ 2004 -Α΄Δ.Σ. ΦΙΛΙΑΤΩΝ
1o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ 2004 -Α΄Δ.Σ. ΦΙΛΙΑΤΩΝ
Ολυμπιακή εκεχειρία και λύσεις για τους πρόσφυγεςΗ προσπάθεια για τους Πανελλήνιους Μαθητικούς Διαγωνισμούς με θεματολογία σχετική με τους πρόσφυγες ξεκίνησε το 1994 με πρωτοβουλία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και της ΟΛΜΕ με τη συμμετοχή του Ιδρύματος Κοινωνικής Εργασίας (στον πρώτο διαγωνισμό) και της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων. Από τότε έχουν διεξαχθεί πάνω από είκοσι Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί μαθητικής δημιουργίας με διαφορετικό θέμα και πηγές έμπνευσης κάθε χρόνο, καλώντας μαθητές από όλα τα σχολεία της χώρας, καθώς και παιδιά πρόσφυγες που βρίσκονται σε δομές φιλοξενίας, να λάβουν μέρος με κείμενα, εικαστικές δημιουργίες, βίντεο κ.λπ.
Μέλη της Επιτροπής σήμερα είναι: το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης – ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας – Ι.Π.Ε.Μ, η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Πολιτιστικών Θεμάτων (ΠΕΕΠΟΘΕ), το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Συνήγορος του Πολίτη – Συνήγορος του Παιδιού και το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες.
Σκοπός του Μαθητικού Διαγωνισμού είναι να δώσει μια αφορμή ώστε οι μαθητές, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, να ενημερωθούν για το θέμα των προσφύγων στην Ελλάδα και τον κόσμο, να ανταλλάξουν απόψεις, να προσεγγίσουν το θέμα βιωματικά μέσα από ανάλογες δραστηριότητες, να συνεργαστούν και να εκφραστούν δημιουργικά.
Τάλως: Δημιουργικότητα = Ολοκλήρωση
Κείμενο και ερωτήσεις κατανόησης
https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/02/liontari.html
Το λιοντάρι ανήκει στην οικογένεια των Αιλουροειδών. Καθώς κάποια αρσενικά υπερβαίνουν τα 250 κιλά σε βάρος είναι το μεγαλύτερο αιλουροειδές μαζί με την τίγρη που υπάρχει σήμερα (Το λιοντάρι διαθέτει το υψηλότερο, ενώ αντίστοιχα η τίγρης το μακρύτερο μήκος σώματος). Λιοντάρια σε άγρια κατάσταση υπάρχουν πλέον στην Υποσαχάρια Αφρική και στην Ασία που έχει μείνει ένας πληθυσμός στη βορειοδυτική Ινδία, ο οποίος κινδυνεύει άμεσα από αφανισμό. Το λιοντάρι έχει ήδη εξαφανιστεί από τη Βόρεια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Δυτική Ασία, τα Βαλκάνια και τον Καύκασο στα ιστορικά χρόνια.
Τα λιοντάρια στη φύση ζουν περίπου 10-14 χρόνια, ενώ σε αιχμαλωσία μπορούν να ζήσουν πάνω από 20 χρόνια. Σε άγρια κατάσταση τα αρσενικά σπανίως ζουν πάνω από 10 χρόνια, καθώς οι τραυματισμοί από τις συνεχόμενες μάχες με αντίπαλα αρσενικά μειώνουν δραστικά τη μακροζωία τους. Ο συνηθισμένος τόπος διαμονής των λιονταριών είναι η σαβάνα και οι γρασιδότοποι, αν και μπορεί να βρεθούν και σε θαμνώδεις περιοχές και δάση. Είναι ασυνήθιστα κοινωνικά ζώα σε σχέση με τα υπόλοιπα αιλουροειδή. Μια αγέλη λιονταριών συνήθως αποτελείται από συγγενικά θηλυκά, τα νεογνά τους και ένα μικρό αριθμό ενήλικων αρσενικών. Τα θηλυκά συνήθως κυνηγούν μαζί σε ομάδες. Τα λιοντάρια είναι κυρίαρχα αρπακτικά, παρόλο που τρώνε και θνησιμαία αν δοθεί η ευκαιρία. Αν και συνήθως δεν κυνηγούν ανθρώπους επιλεκτικά, έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις λιονταριών που αναζητούσαν ανθρώπινα θηράματα.
Οπτικά το αρσενικό λιοντάρι είναι πολύ χαρακτηριστικό και αναγνωρίζεται εύκολα από τη χαίτη του. Το λιοντάρι, και συγκεκριμένα το πρόσωπο του αρσενικού, είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα ζωικά σύμβολα στην ανθρώπινη κουλτούρα. Απεικονίσεις του υπήρχαν σε όλους τους αρχαίους και μεσαιωνικούς πολιτισμούς όπου ιστορικά εμφανίστηκαν. Έχει απεικονιστεί ευρύτατα στη λογοτεχνία, τη γλυπτική, τη ζωγραφική τις εθνικές σημαίες και στον κινηματογράφο.
Το λιοντάρι ανήκει στην οικογένεια των Αιλουροειδών. Καθώς κάποια αρσενικά υπερβαίνουν τα 250 κιλά σε βάρος είναι το μεγαλύτερο αιλουροειδές μαζί με την τίγρη που υπάρχει σήμερα (Το λιοντάρι διαθέτει το υψηλότερο, ενώ αντίστοιχα η τίγρης το μακρύτερο μήκος σώματος). Λιοντάρια σε άγρια κατάσταση υπάρχουν πλέον στην Υποσαχάρια Αφρική και στην Ασία που έχει μείνει ένας πληθυσμός στη βορειοδυτική Ινδία, ο οποίος κινδυνεύει άμεσα από αφανισμό. Το λιοντάρι έχει ήδη εξαφανιστεί από τη Βόρεια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Δυτική Ασία, τα Βαλκάνια και τον Καύκασο στα ιστορικά χρόνια.
Τα λιοντάρια στη φύση ζουν περίπου 10-14 χρόνια, ενώ σε αιχμαλωσία μπορούν να ζήσουν πάνω από 20 χρόνια. Σε άγρια κατάσταση τα αρσενικά σπανίως ζουν πάνω από 10 χρόνια, καθώς οι τραυματισμοί από τις συνεχόμενες μάχες με αντίπαλα αρσενικά μειώνουν δραστικά τη μακροζωία τους. Ο συνηθισμένος τόπος διαμονής των λιονταριών είναι η σαβάνα και οι γρασιδότοποι, αν και μπορεί να βρεθούν και σε θαμνώδεις περιοχές και δάση. Είναι ασυνήθιστα κοινωνικά ζώα σε σχέση με τα υπόλοιπα αιλουροειδή. Μια αγέλη λιονταριών συνήθως αποτελείται από συγγενικά θηλυκά, τα νεογνά τους και ένα μικρό αριθμό ενήλικων αρσενικών. Τα θηλυκά συνήθως κυνηγούν μαζί σε ομάδες. Τα λιοντάρια είναι κυρίαρχα αρπακτικά, παρόλο που τρώνε και θνησιμαία αν δοθεί η ευκαιρία. Αν και συνήθως δεν κυνηγούν ανθρώπους επιλεκτικά, έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις λιονταριών που αναζητούσαν ανθρώπινα θηράματα.
Οπτικά το αρσενικό λιοντάρι είναι πολύ χαρακτηριστικό και αναγνωρίζεται εύκολα από τη χαίτη του. Το λιοντάρι, και συγκεκριμένα το πρόσωπο του αρσενικού, είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα ζωικά σύμβολα στην ανθρώπινη κουλτούρα. Απεικονίσεις του υπήρχαν σε όλους τους αρχαίους και μεσαιωνικούς πολιτισμούς όπου ιστορικά εμφανίστηκαν. Έχει απεικονιστεί ευρύτατα στη λογοτεχνία, τη γλυπτική, τη ζωγραφική τις εθνικές σημαίες και στον κινηματογράφο.
ερωτήσεις κατανόησης
BΡΑΒΕΙΟ-ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ- Schule im Nationalsozialismus
Πώς εξαφανιζει την γνώση ο φασισμός ; Πώς συνέβη αυτό στην Γερμανια ;;;;
5ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός «Οι εικόνες των σχολικών βιβλίων πηγή έμπνευσης και καλλιτεχνικής δημιουργίας»ΒΡΑΒΕΙΟ«Το παλιό σχολείο Γραικοχωρίου»
βραβειο «Ζωγραφίζοντας την Θεσπρωτία του Ομήρου».4ος μαθητικός διαγωνισμός «Ένα σχολείο διηγείται»
«Ζωγραφίζοντας την Θεσπρωτία του Ομήρου». Μ’ αυτή την εργασία, οι μαθητές της περσινής Γ2 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωρίου, πέτυχαν σπουδαία διάκριση στον 4ο μαθητικό διαγωνισμό «Ένα σχολείο διηγείται» που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υ.Π.Ε.Θ. και το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης. Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 25-11-2017 στο Μουσείο της Ακρόπολης παρουσία πλήθους μαθητών και εκπαιδευτικών απ’ όλη την Ελλάδα, αλλά και εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας της χώρας, καθώς και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Μέσα σ’ αυτή την κατάμεστη αίθουσα γεμίσαμε χαρά, συγκίνηση και υπερηφάνεια για την διάκριση των δικών μας παιδιών. Των παιδιών που, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Έλενας Καλαμπάκα, κατάφεραν να ταξιδέψουν την πόλη μας πολύ μακριά. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ γι’ αυτή την τιμή! ΜΟΥΣΙΚΗ Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚH Μ.ΜΟΥΝΤΑΚH Ο σκοπός της Οδύσσειας, όπως κάθε ποίησης, ήταν να ψυχαγωγήσει τους ανθρώπους, όχι να τους κάνει μαθήματα . Ένας λόγος πολύ φρόνιμος· ποιος όμως στον κόσμο αυτόν δίνει αυτί στα λόγια της φρονιμάδας.....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ 1.ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΑ 2. ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΚΔ Χρησιμοποιω τις λέξεις μοιραζω ισοτιμα σε κουτι...
-
τετράδιο εργασιων ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 1.Αρχικά, όπως σε κάθε πρόβλημα, θα πρέπει να μελετήσουμε προσεκτικά τα δεδομένα του προβλήματ...
-
ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!