αντιγραφη στο τετραδιο
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (Μ.Κ.Δ.)
Πώς βρίσκουμε τον ΜΚΔ δύο ή περισσότερων αριθμών
- Βρίσκω τους διαιρέτες των αριθμών.
αντιγραφη στο τετραδιο
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
Σε ποια κατάσταση βρίσκεται το υλικό σώμα με βάση την κίνηση των μορίων του;...........................................
Σε ποια κατάσταση βρίσκεται το υλικό σώμα με βάση την κίνηση των μορίων του;...........................
Η ενέργεια έχει πολλά πρόσωπα... Αυτά τα διάφορα «πρόσωπα» της ενέργειας ονομάζονται μορφές ενέργειας.
Για να έχει κινητική ενέργεια ένα σώμα Πρέπει να ΚΙΝΕΙΤΑΙ.
Η κινητική ενέργεια αυξάνεται πολύ με την ταχύτητα.
Ένα αυτοκίνητο δηλαδή που τρέχει με 100 χλμ./ώρα έχει τέσσερις φορές περισσότερη κινητική ενέργεια σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που τρέχει με 50 χλμ./ώρα.
Δυναμική ονομάζεται η ενέργεια που έχει ένα σώμα ή εξαιτίας της θέσης του (ύψος που βρίσκεται), ή της κατάστασης (παραμόρφωσης) που βρίσκεται.
Η δυναμική ενέργεια είναι συσσωρευμένη ενέργεια που περιμένει απλώς να απελευθερωθεί για να μετατραπεί σε άλλες μορφές ενέργειας.
Πυρηνική ονομάζεται η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στον πυρήνα των ατόμων.
Η μεταβολή αυτή μπορεί να είναι είτε σχάση (διάσπαση) πυρήνων είτε σύντηξη (συνένωση) πυρήνων.
...............................................................................................................
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Λαϊκό
Mου παράγγειλε τ’ αηδόνι
με το πετροχελιδόνι
να του φτιάσω τη φωλιά του
μέσα στα βασιλικά του,
να την πλέξω με την τάξη
γύρω γύρω με μετάξι.
Tου παράγγειλα κι εγώ:
«Tο μετάξι είν’ ακριβό».
Mου παράγγειλε κι εκείνο:
«Όσο κάνει εγώ τα δίνω».
Ο κόκορας | Ζαχαρίας Παπαντωνίου |
Ένας κόκορας ολάσπρος με ψηλό λειρί, καμαρώνει και φουσκώνει και λιλιά φορεί, και θαρρεί πως το κοτέτσι μόλις τον χωρεί. Άμα βρει κανένα σπόρο μέσα στην αυλή, το κεφάλι του σηκώνει και το διαλαλεί, να το μάθουνε σε Δύση και σ’ Ανατολή! Τη στιγμή, που σουλατσάρει με το βήμ’ αργό, «δεν ξανάειδα, λεν οι κότες, τέτοιο στρατηγό»! Μα κι ο ίδιος συλλογιέται: «Μωρέ τ’ είμαι ’γώ!» Ξάφνου βλέπει ένα γεράκι. Αχ! την ώρα αυτή το βαρύ περπάτημά του έχει μπερδευτεί, κι αστραπή μες στο κοτέτσι τρέχει να κρυφτεί. |
Μόλις δημοσιεύτηκε το νεο παιχνιδι ΦΥΣΙΚΗΣ !!!Ξεκινώντας από τα άτομα, δείτε πόσα μόρια μπορείτε να φτιάξετε. Μάζεψε τα μόρια σου και δες τα σε 3 D. Η οθόνη του παιδότοπου υποστηρίζει περισσότερα από 9000 διαφορετικά μόρια!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΑ, ΒΓΑΛΕ ΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΘΕς ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΙΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΟΡΙΟ ΕΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΚΟΝΙΔiΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ!!!!!!!!!
ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ...ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΑΝΑΜΟΝΗ.....
ΠΟΣΟΙ ΔΙΨΗΦΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑ;
ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΩΜΑΤΑ
Η Άννα κανει διάλειμμα μάσκας καθε 6 λεπτα.
Μετα από πόσα λεπτά θα κανουν ΜΑΖΙ διάλειμμα μάσκας;;;;
ΜΙΜΗΣ : 4,
ΑΝΝΑ : 6,
Οι μαθητές
της Ε΄ τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Bluebonnet πήγαν μια εκδρομή στο αγρόκτημα
του κ. McDonald's.
Υπήρχαν 104
μαθητές στην Ε΄ τάξη και χωρίστηκαν σε ίσες ομάδες για να μπουν σε 4 λεωφορεία
για το αγρόκτημα.
Όταν έφτασαν στο αγρόκτημα, όλοι οι μαθητές χωρίστηκαν εξίσου σε 8 ομάδες.
Η πρώτη ομάδα ξεκίνησε την περιοδεία τους στις
9:00 π.μ. και κάθε νέα ομάδα ξεκινούσε την περιοδεία τους κάθε 10 λεπτά μετά.
Πρώτα, οι
μαθητές πήγαν στον αχυρώνα.
Ο κ.
McDonald είχε 20 αγελάδες στον αχυρώνα, και οι μισές από αυτές είχαν μοσχαράκια
τους μαζί τους.
Στη συνέχεια,
οι μαθητές πήγαν στο χοιροτροφείο.
Ο κ.
McDonald είχε 2 χοίρους ,τον Μπέικον και τη Νάνσυ.
Στη
συνέχεια, οι μαθητές πήγαν στο ορνιθοτροφείο για να μαζέψουν τα αυγά.
Τρία αγόρια πέταξαν αυγά το ένα στο άλλο,
οπότε έπρεπε να απομακρυνθούν από την ομάδα τους.
Κάθε ομάδα πήγε στο στάβλο για να δει τα άλογα. Ο κ. McDonald επιτρέπει στους μαθητές να μετρήσουν το ύψος κάθε αλόγου.
Ο Bandit είχε ύψος 1, 82μ ( ψηλόσωμο!!!!) και ο Roper ύψος 1,72μ Ο Κεραυνός είχε ύψος 1,37μ..
Ο κ.
McDonald ήταν υπερήφανος που έδειξε στους μαθητές τα 86 κατσίκια του. Όταν ο κ.
ΜακΝτόναλντ άνοιξε την πύλη, τα μισά από
αυτά διέφυγαν!
Αφού τα
κατσίκια μπήκαν στον σταύλο , ήρθε η ώρα οι μαθητές να επιστρέψουν στο σχολείο.
Όλοι
επέστρεψαν στα λεωφορεία στις 13:15 για να επιστρέψουν στο σχολείο.
Την επόμενη
μέρα, όλοι οι μαθητές ψήφισαν το αγαπημένο τους ζώο εκτροφής.
Σε 37 μαθητές άρεσαν περισσότερο τα άλογα και σε 29 άρεσαν περισσότερο στα γουρούνια. Σε 5
μαθητές άρεσαν περισσότερο τα κοτόπουλα και σε
11 άρεσαν τα κατσίκια. Οι υπόλοιποι μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το
αγαπημένο τους ζώο.
Όλοι οι μαθητές συμφώνησαν ότι ήταν το πιο
συναρπαστικό ταξίδι που είχαν γίνει ποτέ!
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Πόσοι
μαθητές μπήκαν σε κάθε λεωφορείο;
2. Πόσοι
μαθητές ήταν σε κάθε ομάδα ;
3. Τι ώρα ξεκίνησε η 5η ομάδα της εκδρομούλας τους;
4. Πόσες
αγελάδες και μοσχάρια βρίσκονταν στον αχυρώνα;
5. Πόσα
πόδια χοίρων ήταν στο χοιροστάσιο;
6. Πόσοι
μαθητές έμειναν στην ομάδα μετά την απομάκρυνση των τριών αγοριών;
7. Πόσα
εκατοστά ήταν ο Bandit ;
8. Πόσο
ψηλότερος ήταν ο Ρόπερ από τον κεραυνό ;
9. Πόσες
κατσίκες εμειναν τελικά στον σταύλο μετά τη διαφυγή των άλλων;
10. Πόσες
ωρες έμειναν οι μαθητές στο αγρόκτημα;
11. Πόσοι
μαθητές είπαν ότι η αγελάδα ήταν το αγαπημένο τους ζώο; Πόσοι μαθητές είπαν τα άλογα; τους χοίρους ; τα κοτόπουλα;
- Μπορείτε να τοποθετήσετε τα δεδομένα σε πίνακα ;;;;
ΛΥΣΕΙΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ