Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ


ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΚΡΑΣ 













Ελάτε πιο κοντά στη συλλογή του Βρετανικού Μουσείου και βυθιστείτε σε δύο εκατομμύρια χρόνια ιστορίας, σε έξι ηπείρους.

Η online συλλογή επιτρέπει την πρόσβαση σε σχεδόν τεσσεράμισι εκατομμύρια αντικείμενα σε περισσότερες από δύο εκατομμύρια εγγραφές. Οι εικόνες υψηλής ευκρίνειας μπορούν να μεγεθυνθούν και να εξεταστούν λεπτομερώς

https://www.britishmuseum.org/collection/galleries/world-alexander

Αίθουσα 22

Ο κόσμος του Αλέξανδρου

Η ελληνιστική περίοδος χρονολογείται από το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου το 323 π.Χ. έως την ήττα της Κλεοπάτρας Ζ' και του Μάρκου Αντώνιου στο Άκτιο το 31 π.Χ.

Τα αντικείμενα που εκτίθενται στην Αίθουσα 22 περιλαμβάνουν ένα κολοσσιαίο σκαλιστό τύμπανο από τον ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο (ένα από τα Επτά Θαύματα του Αρχαίου Κόσμου) ....

Κάντε μια εικονική περιήγηση

Δείτε αναλυτικά το σκαλιστό τύμπανο από ένα από τα Επτά Θαύματα του Αρχαίου Κόσμου, τον Ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο, στην  αίθουσα 22(Ανοίγει σε νέο παράθυρο).

ELLHNIKA AGGEIA 

https://www.britishmuseum.org/collection/galleries/greeks-italy


https://artsandculture.google.com/streetview/british-museum/AwEp68JO4NECkQ?sv_h=58.81901161149775&sv_p=-19.15156823786687&sv_pid=BaWk01U6cer-2xV6pAvmlA&sv_lid=3582009757710443819&sv_lng=-0.1270392431856635&sv_lat=51.51872401332137&sv_z=2.57138741417907


MINΩIKH MYKHNAIKH 

https://artsandculture.google.com/streetview/british-museum/AwEp68JO4NECkQ?sv_h=164.8280380312855&sv_p=-8.215571263126336&sv_pid=FwQepzJu3K7AWmxiARILUw&sv_lid=3582009757710443819&sv_lng=-0.12718696217297065&sv_lat=51.51858457056764&sv_z=0.6911292499459274

Play and childhood

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Greece may be the starting point for any modern  analysis on play among human beings, as Rodrigo Caro (1978) wrote of 350 years ago. His comparative  analysis between games played in ancient times and those of the 17th century is a major incentive to  continue studying and researching the world of play
Σε όλη την ιστορία, οι πολιτιστικές ανταλλαγές στην περιοχή της Μεσογείου ήταν ιδιαίτερα έντονες.Όλα τα παιχνίδια  παίζονται ακόμα και οι σύγχρονες εκδόσεις είναι πολύ παρόμοιες.

UNESCO
Το να μάθουμε να ζούμε μαζί είναι το κεντρικό μέλημα της εκπαίδευσης παντού στον κόσμο (UNESCO). Τα παραδοσιακά  παιχνίδια  παρέχουν διαπροσωπικές εμπειρίες που διαμορφώνουν μικροσκοπικές κοινότητες Σε αντίθεση με τον αθλητισμό, είναι καταστάσεις  των οποίων οι κανόνες καθορίζονται από τους ίδιους του
Το να παίζεις ένα παιχνίδι σημαίνει να συμμετέχεις σε μια κοινωνική ανταλλαγή συναισθημάτων με τους άλλους παίκτεςς συμμετέχοντες, σύμφωνα με την τοπική παράδοση.
Γίνονται ο καθρέφτης των κυρίαρχων χαρακτηριστικών των κοινοτήτων, αντανακλώντας μέσα από τους δικούς τους κανόνες την έκφραση των κοινωνικών κανόνωνΌταν παίζουν ένα παιχνίδι, οι παίκτες ανταποκρίνονται σε σχέσεις που δημιουργούνται από την εσωτερική τους λογική, δηλαδή (α) σχέση με το χώρο: συμμετοχή σε μια σταθερή επιφάνεια (χωρίς αβεβαιότητα) ή ασταθής επιφάνεια (με αβεβαιότητες). (β) σχέση με το υλικό: παρουσία ή απουσία αντικειμένων. (γ) σχέση με το χρόνο: τρόπος λήξης (παρουσία ή απουσία τελικής βαθμολογίας που καθορίζει νικητές και ηττημένους). και (δ) σχέση με άλλους (τύπος κινητικής αλληλεπίδρασης με τους άλλους συμμετέχοντες, ή για παράδειγμα, ο επιτρεπόμενος βαθμός έντασης στην/με σωματική επαφή).Άλλες εθνοκινητικές μελέτες σε διάφορες χώρες δείχνουν την καθρεπτική λειτουργία του τοπικού πολιτισμού.
Σε όλη την ιστορία, οι πολιτιστικές ανταλλαγές στην περιοχή της Μεσογείου ήταν ιδιαίτερα έντονες

.ΕΥΧΑΡ














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου