ΣΧΟΛΕΙΟ θα το συζητησουμε
ΘΕΜΑ:ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΝΤΑΣ
ΤΑ
ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΓΛΩΣΣΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ,…..
στάδια
εφαρμογής
-Ορισμός του θέματος
(τοπικά και χρονικά)
-Μελέτη και έρευνα του θέματος-
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
χρονικά :ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ-ΒΥΖΑΝΤΙΟ-
ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ- ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
τοπικά :ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΕΥΡΩΠΗ-ΑΜΕΡΙΚΗ-ΑΣΙΑ -ΑΦΡΙΚΗ
ΦΩΤΟ-ΑΥΛΉ ΣΧΟΛΕΊΟΥ
1.Συλλογή
προφορικών μαρτυριών και υλικού,
-Δημιουργία
ερωτήσεων συνέντευξης,
Εξάσκηση για
τη λήψη συνεντεύξεων, -Λήψη συνεντεύξεων
Αξιολόγηση του υλικού και επιλογή τρόπων παρουσίασής του,-
ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
2.-Αναζήτηση πληροφοριών και αρχειακού οπτικοακουστικού υλικού -
3-Ομαδική συγγραφή σεναρίου,
4-Δημιουργία εικονογραφημένου σεναρίου
-
ΟΙ ΣTOXOI ΜΑΣ
• Η κατανόηση της έννοιας της ιστορικής πηγής και η αξιοποίησή της.
• Η
εξοικείωση με τις μεθόδους καταγραφής της
προφορικής ιστορίας και η σύνδεση των επιμέρους ιστοριών με το ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο.
• Η διαμόρφωση ερευνητικού πνεύματος.
• Η ενίσχυση
της φαντασίας, αυτενέργειας, καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργικότητας.
• Η
καλλιέργεια του συνεργατικού και συλλογικού πνεύματος.
• Η εξοικείωση
με τη «γλώσσα» της κινηματογραφικής
αφήγησης και η δημιουργία αυθεντικού πολυτροπικού
κειμένου ( κείμενο, εικόνα-ήχος).
• Η επαφή με
τα τεκμηρια και η διαχείρισή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου