Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025

ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

 👀  ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΚΛΑΣΜΑΤΑ    επαναληψη για το σχολειο

Τα σχεδιαζω με    τρόπους- ΜΟΝΤΕΛΑ   

Τα μοντέλα μπορούν να βοηθήσουν όλα  τα παιδιά να ξεκαθαρίσουν τις έννοιες που μπερδεύουν.

1.   ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΠΗΛΙΚΟ

2.ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΟΛΟΥ

1.   ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΠΗΛΙΚΟ
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε να μοιράσουμε 3 πίτσες σε 4 παιδιά. Αυτό μπορεί να γίνει με διαφορετικούς τρόπους, όπως φαίνεται στα παρακάτω σχήματα:



2.ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΟΛΟΥ

ΠΡΟΣΟΧΗ.... ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ 





ΑΣΚΗΣΕΙΣ









 


Λάθη των μαθητων στην έννοια του κλάσματος 

σε όλο τον κοσμο!

1.
2.


3.
οι μαθητές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν στους υπολογισμούς τους τον αριθμητή και να αγνοούν τον παρονομαστή. 



Η μάθηση διευκολύνεται, όταν οι μαθητές ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ  με πολλα μοντέλα, τα οποία διαφέρουν . Αυτό τους αναγκάζει να ξανασκέφτονται συνεχώς την έννοια του κλάσματος και τελικά να τη γενικεύουν  Μετά από εκτεταμένη χρήση και εμπειρία με διαφορετικές αναπαραστάσεις, οι μαθητές θα μπορέσουν τελικά να ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΛΑΣΜΑΤΑ . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου