Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

εργασιες για Πεμπτη ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


καλη αναγνωση

ΠΩΣ ΛΥΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 

 Μέθοδος - συνταγή που να λύνει μαθηματικά προβλήματα δεν υπάρχει.

Αυτό που υπάρχει είναι ένας μικρός κατάλογος που περιγράφει  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ που μπορουμε να ακολουθησουμε.

 ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Πριν ξεκινήσουμε την προσπάθειά μας για να λύσουμε ένα πρόβλημα, πρέπει να το διαβάσουμε αρκετές φορές, ώστε να βεβαιωθούμε ότι καταλαβαίνουμε όλες τις πληροφορίες (δεδομένα) και τις ερωτήσεις του (ζητούμενα).

Μπορούμε να μεταφέρουμε το πρόβλημα σε μια πιο απλή μορφή, ώστε να το καταλαβαίνουμε γρηγορότερα, να καταγράψουμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα και γενικότερα, πριν ακόμα ξεκινήσουμε να το λύνουμε, να έχουμε σχηματίσει ένα δικό μας διάλογο με το πρόβλημα.

Φτιάχνω σχήμα ή διάγραμμα η ζωγραφιά

 Φτιάχνω έναν κατάλογο ή μια οργανωμένη λίστα 

Σκέφτομαι αντίστροφα ... 

Κάνω συλλογισμούς 

- Κάνω απόδειξη



ΚΟΙΤΑΖΩ  ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ

Ο Γιάννης πήγε στο βιβλιοπωλείο και τα 2/3 των χρημάτων του σε ευρώ  τα έδωσε για βιβλία. Ξέρουμε πως ο Γιάννης είχε περισσότερα  απο 92 Ευρω και λιγοτερα  από 99.
-Πόσα χρήματα είχε ο Γιάννης;  93 ή  96

-Πόσα εδωσε για τα βιβλία   ΑΝ ΕΙΧΕ 93;  62
-Πηρε ρέστα;  κι αν ναι ,ποσα;;;;;   31

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Πόσα εδωσε για τα βιβλία   ΑΝ ΕΙΧΕ 96............
-Πηρε ρέστα;  κι αν ναι ,ποσα;;;;; .........................


..................................................................................................................................................

Να συμπληρώσετε τα κενά ωστε:

Ο αριθμός   13_ 4   να διαιρείται με το 9

Ο αριθμος  2_4_3   να διαιρείται  με το 3 και το 9

Ο  αριθμός 2_45_2  να διαιρείται με το 9

Ο αριθμός  6_48_   να διαιρειται  και με το 2 και το 5 και το 10

Ο αριθμός  3_62_  να μην διαιρειται  με κανέναν απο τους  αριθμούς                                                        2,3, 5,10

Ο  αριθμός 2_4_2 _  να μην διαιρειται  με κανέναν απο τους                                                       αριθμούς  2, 5 , 10 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ .ΕΣΕΙς ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ

Επαναληπτικές έννοιες 1. Δραστηριότητα 

 Διαλέξτε έναν τριψήφιο αριθμό που θα έχει διαφορετικά όλα τα ψηφία του___________

Οι αριθμοί 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6... 98, 99, 100... 1999, 2000, 2001,... 

ονομάζονται_______________________

Ο αριθμός 1.047 έχει διαιρέτη το 3; Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας. 

 Άρ____________ λέγονται οι φυσικοί αριθμοί που είναι πολλαπλάσια του 2, (δηλαδή διαιρούνται με το 2) και 

Πε_________________εκείνοι που δεν διαιρούνται με το 2.


Τι παρατηρείτε στις δύο  προσθέσεις ;  

(5 + 4) + 2 = 5 + (4 + 2) 

6+(4+2)= (6+4)+2

Γραψτε  παραδειγματα και με πολλαπλασιασμους



'Ενας κτηνοτρόφος έχει περιπου 120 κατσικάκια. Μια μέρα τα μέτρησε  τρία τρία και δεν περισσευε κανένα. Την επόμενη μέρα τα μέτρησε εννια εννια και ξανα  δεν περίσσευε κανένα. Μπορείτε να βρείτε πόσα ακριβώς ΄ηταν τα πρόβατα;;;;;



126-ΑΝΝΑ    ΠΑΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑ ΙΑΣΟΝΑΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

117  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 

117 126 ΝΙΚΟΛΑΣ  Γ

135 ΑΝΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου