https://diotimae.blogspot.com/2022/11/blog-post_4.html
https://diotimae.blogspot.com/2023/12/blog-post_20.html
🎯 Σκοπός Προγράμματος
Να αποκτήσουν οι μαθητές βασικές γνώσεις και δεξιότητες για έναν υγιεινό τρόπο ζωής μέσα από βιωματικές, δημιουργικές και παιχνιδιάρικες αποστολές.
🕵️♂️ Γενική Ιδέα Προγράμματος
Οι μαθητές «στρατολογούνται» ως Μυστικοί Πράκτορες του Ευ Ζην και αναλαμβάνουν αποστολές που σχετίζονται με:
- 
Υγιεινή διατροφή 
- 
Άσκηση και κίνηση 
- 
Ύπνος και ξεκούραση 
- 
Συναισθηματική υγεία 
- 
Υγιεινή σώματος και πρόληψη 
Σε κάθε αποστολή, κερδίζουν ΕΥΓΕ και προχωρούν ένα βήμα πιο κοντά στον τίτλο «Πράκτορας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΎ Επιπέδου !» 🏅
- ανασκόπησης 
📦 Υλικό που μπορούμε να φτιάξουμε:
- 
Ταυτότητα Πράκτορα με όνομα/ψευδώνυμο και χώρο για τα ΕΥΓΕ 
- 
Βαλιτσάκι πράκτορα (φακελάκι με τα υλικά κάθε αποστολής) 
- 
ΕΥΓΕ κάρτες για να κολλούν στη στολή ή στο ντοσιέ τους 
- 
Μυστικό ημερολόγιο αποστολών (για καταγραφή εμπειριών) 
📅 Διάρκεια Προγράμματος
4 έως 6 εβδομάδες ( μπορεί να προσαρμοστεί)
🧩 Δομή Προγράμματος – 🔍 Παιχνίδι και Μαθησιακές Αποστολές
🕵️♂️ ΑΠΟΣΤΟΛΗ 1: Τα Μυστικά της Υπερδύναμης "Διατροφής"
🎯 Στόχοι:
- 
Να γνωρίσουν οι μαθητές τις βασικές ομάδες τροφίμων. 
- 
Να κατανοήσουν την έννοια της ισορροπημένης διατροφής. 
- 
Να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες. 
🧠 Γνώσεις/Δεξιότητες:
- 
Κατηγοριοποίηση τροφίμων 
- 
Παρατήρηση, ανάλυση, συνεργασία 
- 
Λήψη αποφάσεων 
- 
Μυστική Εισαγωγή – "Το μήνυμα από το Αρχηγείο" 
 ένας φάκελος με μυστική αποστολή:
 🗂️ «Ανακαλύψτε τα μυστικά μιας υγιεινής διατροφής – η αποστολή ξεκινά!»
- 
Δραστηριότητα: "Το Πιάτο του Πράκτορα" 
 Οι μαθητές παρακολουθούν μια παρουσίαση ή βίντεο για το "πιάτο υγιεινής διατροφής" (το μοντέλο του Harvard και το πιατο με τα χρωματα του ουρανιου τοξου).
 ➕ Φτιάχνουν το δικό τους πιάτο με ζωγραφική ή εικόνες από περιοδικά.
- 
Παιχνίδι: "Φαγητο-συνωμοσία" 
 Κάρτες τροφίμων (πραγματικές ή ζωγραφισμένες) – Οι μαθητές τις κατηγοριοποιούν σε:- 
Φιλικά φαγητά πράκτορα (καθημερινά) 
- 
Φαγητά με περιορισμό (κάποιες φορές) 
- 
Φαγητά-παγίδες (σπάνια) 
 
- 
- 
Πρόκληση αποστολής 
 ➡️ Καταγράψτε τι φάγατε χθες και αξιολογήστε: Ήταν ισορροπημένο;
🧩 Δραστηριότητες:
🟢 Badge που Κερδίζουν:
Πράκτορας Υγιεινής Διατροφής 🍎
🏃 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2: Κίνηση = Υπερδύναμη
🎯 Στόχοι:
- 
Να αντιληφθούν τη σημασία της καθημερινής σωματικής δραστηριότητας. 
- 
Να δοκιμάσουν απλές μορφές άσκησης. 
- 
Να αυξήσουν τη φυσική τους δραστηριότητα στην καθημερινότητά τους. 
🧩 Δραστηριότητες:
- 
Κινησιοκατασκοπείες - 
Κατασκοπικά άλματα 
- 
Σούπερ-καθίσματα 
- 
Απόδραση με σκοινί (σκοινάκι) 
- 
Ανίχνευση με ισορροπία 
 
- 
 Σε σταθμούς στην τάξη ή στην αυλή, γίνονται ασκήσεις 30-60 δευτερολέπτων:
- 
Πρόκληση: "10.000 Βήματα για Πράκτορες" 
- Δραστηριότητα: "Η Μέρα μου με Κίνηση" 
 Δημιουργούν ημερολόγιο ή κόμικ με τις κινήσεις τους μέσα στη μέρα.
🟢 EΥΓΕ:
Πράκτορας Δράσης και Κίνησης 🏃
😴 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 3: Ύπνος και Ξεκούραση – Η Βάση της Ενέργειας
🎯 Στόχοι:
- 
Να κατανοήσουν τη σημασία του ύπνου για το σώμα και τον εγκέφαλο. 
- 
Να μάθουν καλές συνήθειες πριν τον ύπνο. 
🧩 Δραστηριότητες:
- 
Εισαγωγή: "Η Αποστολή της Νύχτας" - 
Σενάριο με έναν πράκτορα που δεν κοιμήθηκε καλά και απέτυχε στην αποστολή του! 
- 
Συζήτηση: Τι συνέβη; Τι χρειαζόταν; 
 
- 
- 
Δημιουργία: "Το Ιδανικό Πρόγραμμα Ύπνου" 
 Οι μαθητές σχεδιάζουν πότε κοιμούνται, πότε ξυπνούν και τι πρέπει να αποφεύγουν.
- 
Πρόκληση: "7 Νύχτες Ποιοτικού Ύπνου" 
 Καταγραφή ωρών ύπνου + απολογισμός διάθεσης το επόμενο πρωί.
- 🟢 ΕΥΓΕ: Πράκτορας Ύπνου και Ξεκούρασης 💤 🛡️ ΑΠΟΣΤΟΛΗ 4: Το Σώμα μου, η Ασπίδα μου Οι Μυστικοί Πράκτορες του Ευ Ζην σε αποστολή Αυτοπροστασίας και Σεβασμου 
- 🎯 ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 
- 
Οι μαθητές: - 
Αναγνωρίζουν τα μέρη του σώματος τους και τις αλλαγές της εφηβείας ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ. 
- 
Κατανοούν την έννοια της προσωπικής ζώνης και των ορίων. 
- 
Μαθαίνουν πώς να ζητούν βοήθεια και να προστατεύουν τον εαυτό τους. 
 1. ΕΝΑΡΞΗ – «ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ» (10’)Ο/η εκπαιδευτικός δίνει στους μαθητές έναν “κρυπτογραφημένο φάκελο” με την εξής αποστολή: 🗂️ «Μυστικοί Πράκτορες, η νέα σας αποστολή αφορά την πιο σημαντική περιοχή: το σώμα σας! Πρέπει να μάθετε πώς να το προστατεύετε. Ενεργοποιήστε την Ασπίδα Αυτοπροστασίας!» Ομάδες μαθητών διαλέγουν ψευδώνυμο (π.χ. Πράκτορας Ασπίδα, Πράκτορας 007-Σεβασμός κ.ά.) 🔍 ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΥ ΖΗΝΑποστολές Προεφηβείας για τη ΣΤ’ Δημοτικού🎯 Θεματική: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση – Προσαρμοσμένη στον Οδηγό της UNESCO 
 ✅ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (5 αποστολές)🕵️♀️ Εισαγωγή:Οι μαθητές/τριες μεταμορφώνονται σε Μυστικούς Πράκτορες του ΕΥ ΖΗΝ, που αναλαμβάνουν να εξερευνήσουν με ασφάλεια και σεβασμό τον κόσμο των αλλαγών, της φροντίδας, της αυτοπροστασίας και της σεξουαλικής ανάπτυξης. 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 1 – Ο Κώδικας του Σώματός μου🎯 Στόχος: Αναγνώριση των σωματικών αλλαγών στην προεφηβεία 
 📄 Δραστηριότητα: "Ο Χάρτης του Σώματος μου" – ζωγραφίζω, γράφω ή κολλάω εικόνες
 🧩 Ερώτηση: Τι αλλάζει; Τι με εντυπωσιάζει; Τι με δυσκολεύει;💬 Μήνυμα Πράκτορα: "Κάθε σώμα είναι μοναδικό και όμορφο. Οι αλλαγές είναι φυσιολογικές και μέρος του ταξιδιού μας προς την ενήλικη ζωή." 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 1 – Ο Κώδικας του Σώματός μου🎯 Στόχος:Να αναγνωρίσουν οι μαθητές τις φυσιολογικές σωματικές αλλαγές της προεφηβείας. ✏️ Δραστηριότητα:"Χάρτης του σώματός μου" - 
Δίνουμε στα παιδιά ένα περίγραμμα σώματος (σε χαρτί). 
- 
Ζητάμε να σημειώσουν ή ζωγραφίσουν σημεία του σώματος που αλλάζουν στην προεφηβεία (ύψος, τρίχες, ιδρώτας, φωνή κ.λπ.). 
- 
Προαιρετικά: να γράψουν τι νιώθουν για αυτές τις αλλαγές. 
 🗨️ Ερώτηση συζήτησης: «Πώς νιώθεις όταν βλέπεις αυτές τις αλλαγές στο σώμα σου;» 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2 – Ο Καθρέφτης των Συναισθημάτων🎯 Στόχος: Αναγνώριση συναισθημάτων στην προεφηβεία 
 📄 Δραστηριότητα: "Συναισθηματικό Thermometer" – Πότε νιώθω έτσι; Πώς αντιδρώ;
 🧩 Ερώτηση: Τι με μπερδεύει; Πώς εκφράζω όσα νιώθω;💬 Μήνυμα Πράκτορα: "Τα συναισθήματά μου είναι σημαντικά. Μπορώ να τα αναγνωρίσω, να τα ονομάσω και να τα διαχειριστώ." 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2 – Μυστικός Κώδικας Αγγίγματος🎯 Στόχος:Να ξεχωρίσουν τα παιδιά τι είναι καλό και τι κακό άγγιγμα, και να κατανοήσουν την έννοια των προσωπικών ορίων. ✏️ Δραστηριότητα:"Κάρτες Αγγίγματος" - 
Φτιάχνουμε κάρτες με σενάρια: - 
«Η μαμά με αγκαλιάζει όταν είμαι λυπημένος/η» ✅ 
- 
«Κάποιος με ακουμπά χωρίς να θέλω» ❌ 
- 
«Ο γιατρός με εξετάζει παρουσία γονέα» ✅ 
- 
«Κάποιος μου ζητά να κρατήσω “μυστικό” άγγιγμα» ❌ 
 
- 
- 
Τα παιδιά σηκώνουν ✔️ ή ❌ ή χρωματίζουν τις κάρτες με πράσινο/κόκκινο. 
 🗨️ Ερώτηση συζήτησης: «Τι μπορείς να κάνεις όταν δεν νιώθεις καλά με ένα άγγιγμα;» 
 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 3 – Ο Καθρέφτης των Συναισθημάτων🎯 Στόχος:Να κατανοήσουν και να ονομάσουν τα συναισθήματά τους κατά τη διάρκεια της προεφηβείας. ✏️ Δραστηριότητα:"Συναισθηματικό Θερμόμετρο" - 
Τα παιδιά συμπληρώνουν ένα «θερμόμετρο» με επίπεδα συναισθημάτων: 
 😐 ουδέτερος – 🙂 χαρούμενος – 😡 θυμωμένος – 😢 λυπημένος – 😰 αγχωμένος
- 
Γράφουν ή ζωγραφίζουν τι προκαλεί κάθε συναίσθημα. 
 🗨️ Ερώτηση συζήτησης: «Ποιο συναίσθημα είναι πιο δύσκολο για σένα να διαχειριστείς;» 
 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 4 – Η Αποστολή της Αυτοφροντίδας🎯 Στόχος:Να μάθουν πώς να φροντίζουν το σώμα τους (υγιεινή, διατροφή, καθαριότητα). ✏️ Δραστηριότητα:"Φτιάχνω το νεσεσέρ του Πράκτορα" - 
Δίνουμε εικόνες ή λέξεις (οδοντόβουρτσα, σαπούνι, σερβιέτες, χτένα, καθαρά ρούχα κ.λπ.) 
- 
Τα παιδιά κόβουν και κολλάνε τι βάζουν στο "νεσεσέρ της αυτοφροντίδας". 
 🗨️ Ερώτηση συζήτησης: «Γιατί είναι σημαντικό να φροντίζουμε το σώμα μας καθημερινά;» 
 🔐 ΑΠΟΣΤΟΛΗ 5 – Το Δίκτυο Στήριξης του Πράκτορα🎯 Στόχος:Να αναγνωρίσουν ποιοι ενήλικες είναι ασφαλείς και αξιόπιστοι για να ζητήσουν βοήθεια. ✏️ Δραστηριότητα:"Η Ομάδα Στήριξής μου" - 
Ζωγραφίζουν ή γράφουν 3–5 πρόσωπα που εμπιστεύονται (γονείς, δάσκαλοι, γιατροί, συγγενείς). 
- 
Συζητάμε πότε και πώς μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια. 
 🗨️ Ερώτηση συζήτησης: «Αν έχεις μια δύσκολη σκέψη ή εμπειρία, σε ποιον θα απευθυνθείς;» - ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Γνωρίζω το Σώμα Μου
- Το σώμα μου είναι μοναδικό – Εγώ είμαι εγώ!- 💭 Δραστηριότητα ενίσχυσης της θετικής εικόνας σώματος: - 
Οι μαθητές φτιάχνουν ένα "προφίλ σώματος": - 
Τι μου αρέσει στο σώμα μου; 
- 
Τι με κάνει να νιώθω δυνατός/ή; 
- 
Ποιες δυνατότητες έχει το σώμα μου; 
 
- 
 - 🎨 Προαιρετικά: Κολάζ με λέξεις/εικόνες που ενισχύουν την αυτοεκτίμηση (π.χ. "Γενναίος/α", "Δυνατός/ή", "Ξεχωριστός/ή"). 
- 
 🟨 Σημαντικό μήνυμα: «Το σώμα σου είναι δικό σου. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να το αγγίξει χωρίς τη συγκατάθεσή σου.» 🧼 5. Καθημερινή Φροντίδα = Υγεία🪥 Οι μαθητές δημιουργούν το πρόγραμμα προσωπικής υγιεινής ενός "Πράκτορα του Ευ Ζην": - 
Πλύσιμο χεριών 
- 
Φροντίδα προσώπου/σώματος 
- 
Οδοντική υγιεινή 
- 
Καθαρά ρούχα / εσώρουχα 
 🎯 Δραστηριότητα: Φτιάχνουν σε χαρτί ή Canva μια καθημερινή ρουτίνα υγιεινής με εικόνες, emoji και ώρες 🏅 6. ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΥΓΕ: ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣΟ κάθε μαθητής παίρνει το ΕΥΓΕ του και μια φράση-υπόσχεση όπως: ✅ «Θα σέβομαι το σώμα μου και θα μιλάω όταν κάτι με ενοχλεί.» 
 ✅ «Θα προστατεύω τους φίλους μου όταν χρειάζονται βοήθεια.»
- 
- Οι μαθητές (ανά ομάδες): 
🧬 2. Οι αλλαγές της εφηβείας – Ενημερωτικό πόστερ
📌 Οι μαθητές (σε ομάδες):
- 
Φτιάχνουν αφίσα με τις σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές που συμβαίνουν στην εφηβεία. 
- 
Χωρίζουν σε κατηγορίες: σωματικές, συναισθηματικές, κοινωνικές. 
🟡 φυσιολογικές οι αλλαγές και διαφορετικότητα της ανάπτυξης
🧬 ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι Αλλαγές της Εφηβείας
📚 Κατάλληλο για Εργαστήρια Δεξιοτήτων – ΣΤ’ τάξη
🎯 Θεματική: «Γνωρίζω το σώμα μου» – Άξονας Ευ Ζην
🎯 ΣΤΟΧΟΣ:
Οι μαθητές/τριες να:
- 
Αναγνωρίσουν τις βασικές σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές που φέρνει η εφηβεία. 
- 
Κατανοήσουν ότι αυτές οι αλλαγές είναι φυσιολογικές και διαφορετικές για κάθε άτομο. 
- 
Αναπτύξουν σεβασμό στον εαυτό τους και στους άλλους. 
🔸 Δραστηριότητα 1: "Ομάδα συζήτησης – Οι μυστικοί πράκτορες του ΕΥ ΖΗΝ"
Ρόλοι: Κάθε μαθητής επιλέγει έναν ρόλο πρακτορικού τύπου (π.χ. Πράκτορας Αποδοχής, Πράκτορας Περιέργειας, Πράκτορας Στήριξης)
Στόχος: Σε μια καθοδηγούμενη συζήτηση, ο καθένας εκφράζει τις απορίες του με τρόπο παιγνιώδη, σαν αποστολή.
Παράδειγμα:
- Ο Πράκτορας Περιέργειας ρωτά: “Γιατί αλλάζει η φωνή στα αγόρια;” 
- Ο Πράκτορας Στήριξης απαντά: “Γιατί μεγαλώνουν οι φωνητικές χορδές. Είναι φυσιολογικό.” 
🎯 : Αποφόρτιση του θέματος με παιχνιδιάρικο τρόπο – ενεργή συμμετοχή.
✏️ ΜΕΡΟΣ Α’ – Σκέφτομαι & Συμπληρώνω
1. Ποια αλλαγή σου έχει φανεί πιο έντονη/σημαντική μέχρι σήμερα;
🟩 _____________________________________________________________
2. Συμπλήρωσε τον πίνακα με τις αλλαγές που γνωρίζεις ή έχεις παρατηρήσει:
| Τύπος Αλλαγής | Παραδείγματα | 
|---|---|
| Σωματικές | π.χ. μεγαλώνω σε ύψος, αλλάζει η φωνή, αυξάνεται η τριχοφυΐα | 
| Συναισθηματικές | π.χ. νιώθω πιο έντονα συναισθήματα, έχω σκαμπανεβάσματα διάθεσης | 
| Κοινωνικές | π.χ. θέλω περισσότερη ανεξαρτησία, με νοιάζει τι λένε οι φίλοι μου | 
| μου | |
🎨 ΜΕΡΟΣ Β’ – Δημιουργώ
3. Φτιάξε μια αφίσα με τίτλο:
🎉 Η Εφηβεία είναι το ταξίδι της αλλαγής!
🟡 Πρόσθεσε:
- 
Λέξεις/σκίτσα που δείχνουν αλλαγές 
- 
Θετικά μηνύματα προς τον εαυτό σου και τους συμμαθητές/τριές σου 
- 
Emoji ή σύμβολα που δείχνουν αποδοχή και δύναμη 💪🙂 
💬 ΜΕΡΟΣ Γ’ – Συζήτηση στην τάξη
Θέματα για αποστολές και κουβέντα:
- 
Είναι ίδιες οι αλλαγές για όλα τα παιδιά; 
- 
Πώς νιώθω όταν αλλάζει το σώμα μου ή ο τρόπος που σκέφτομαι; 
- 
Σε ποιον μπορώ να μιλήσω αν κάτι με προβληματίζει; 
🌟 ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ:
🔹 Οι αλλαγές της εφηβείας είναι φυσικές και σημαντικές.
🔹 Ο καθένας/καθεμία αναπτύσσεται με τον δικό του ρυθμό.
🔹 Είναι εντάξει να έχεις ερωτήσεις και συναισθήματα που δεν καταλαβαίνεις πάντα.
🎯 Θέμα: Αλλαγές στην Προεφηβεία
(Κατάλληλο για Εργαστήρια Δεξιοτήτων – ΣΤ’ Δημοτικού)
Άξονας: Ευ Ζην – Γνωρίζω το σώμα μου και τις αλλαγές του
🎓 Εκπαιδευτικός Στόχος:
Οι μαθητές/τριες να:
- 
Αναγνωρίσουν τις σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές αλλαγές που βιώνουν στην προεφηβεία. 
- 
Αντιληφθούν πως οι αλλαγές αυτές είναι φυσιολογικές και μοναδικές για κάθε παιδί. 
- Εκφράσουν συναισθήματα και σκέψεις με δημιουργικό τρόπο. 
- 
Πώς με κάνει να νιώθω αυτή η αλλαγή; 
- 
Είναι κάτι που με αγχώνει ή με χαροποιεί; 
- 
Σε ποιον μπορώ να μιλήσω για αυτό; 
- Δραστηριότητα 2: "Ο χάρτης του σώματός μου" (σε ομάδες ή ατομικά)- Υλικά: Χαρτόνια, μαρκαδόροι 
 Οδηγίες:
 Οι μαθητές ζωγραφίζουν το περίγραμμα ενός σώματος και προσθέτουν στα σημεία:- 
🟢 Τι αλλάζει (π.χ. τρίχες, ύψος, ιδρώτας) 
- 
🟡 Πώς το φροντίζω (π.χ. υγιεινή, διατροφή) 
- 
🔵 Πώς αισθάνομαι για αυτό 
 - 🎯 Σκοπός: Ορατή, ομαδική αποτύπωση αλλαγών & ενίσχυση αυτοφροντίδας. 
 - 🔸 Δραστηριότητα 3: "Αληθινό ή Ψέμα;" – Παιχνίδι γνώσεων- Υλικά: Κάρτες ή PowerPoint 
 Παράδειγμα ερωτήσεων:- 
Η εφηβεία αρχίζει την ίδια ηλικία για όλα τα παιδιά. ❌ 
- 
Στην εφηβεία αλλάζει και ο τρόπος που σκέφτομαι. ✅ 
- 
Η ακμή είναι κάτι αφύσικο. ❌ 
- 
Τα αγόρια και τα κορίτσια περνούν ακριβώς τις ίδιες αλλαγές. ❌ 
- 
Είναι καλό να μιλάω με ενήλικες όταν έχω απορίες. ✅ 
 - 🎯 Σκοπός: Ενίσχυση γνώσης μέσα από παιγνιώδη μορφή, αποδόμηση μύθων. 
 - 🔸 Δραστηριότητα 4: "ΜΥΣΤΙΚΟ Γράμμα στον Εαυτό μου"- Υλικά: Τετράδιο / Α4 
 Οδηγίες:
 Γράφουν ένα μικρό γράμμα στον εαυτό τους με αγάπη, κατανόηση και ενθάρρυνση.- Παράδειγμα: - “Αγαπητέ/ή εαυτέ, ξέρω ότι περνάς πολλές αλλαγές και νιώθεις μπερδεμένος/η. Μην ανησυχείς, μεγαλώνεις και όλα θα μπουν στη θέση τους…” - 🎯 Σκοπός: Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αυτοκατανόησης. 
 
- 
✨ Δραστηριότητες ( σε 2-3 δίωρα)
🔸 Δραστηριότητα 1: "Ημερολόγιο αλλαγών"
Υλικά: Φύλλο εργασίας / τετράδιο
Οδηγίες:
Κάθε μαθητής/τρια γράφει 1–2 αλλαγές που έχει παρατηρήσει στο σώμα, στη σκέψη ή στη συμπεριφορά του/της το τελευταίο διάστημα.
Στη συνέχεια, απαντά στις εξής ερωτήσεις:
 
 
 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου