Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

ερωτήσεις

 1 Απαντήσεις που μόνο εσύ μπορείς να δώσεις 

😀ΣΥΧΝΑ         😐  ΣΠΑΝΙΑ             😒   ΠΟΤΕ 

1) Κάθομαι στο θρανίο μου ήρεμα.

2)Σέβομαι το ιερό Δικαίωμα των συμμαθητών μου στη Μόρφωση.
3) Βγάζω τα βιβλία , τετράδια  που χρειάζομαι.
3) Παρακολουθώ με προσοχή το  μάθημα.
4) Σηκώνω το χέρι μου για να απαντήσω σε μια ερώτηση.
5) Γράφω  τις απαντήσεις που μου ζητά η δασκάλα μου.
6) Σημειώνω αυτά που θα έχω να κάνω για την επόμενη φορά.
7) Περιμένω τη σειρά μου για να μιλήσω.
8) Παραμένω στο θέμα συζήτησης.
9) Δεν ενοχλω τους συμμαθητές του.
10)Έχω την  Ικανότητα συνεργασίας με συμμαθητές σε ομαδικές εργασίες.
11) Κάνω τις εργασίες μου.
12) Κατανοώ  τις οδηγίες των  ασκήσεων.
2) Επιδεικνύω κίνητρο επίτευξης.
3) Είμαι συγκεντρωμένος , -η.
4) Σκέφτομαι πριν απαντήσω και δε δίνω παρορμητικά τις αποκρίσεις μου.
5) Νιώθω αυτοπεποίθηση σχετικά με την επίδοσή μου και τις ικανότητές μου.

 Απάντησε στις ερωτήσεις όταν τελειώσεις την εργασία σου σε κάποιο μάθημα 

 😀τα κατάφερα😐τα πήγα αρκετά καλά 😒πρέπει να ξαναπροσπαθήσω .

 1.1 Σκέφτομαι, τι γνωρίζω ή κατανοώ που δεν το γνώριζα ή κατανοούσα πριν ασχοληθώ με την εργασία;

 1.2 Ανταποκρίθηκε η εργασία στις πραγματικές μαθησιακές μου ανάγκες; 

1.3 Έχει η εργασία σημασία για την περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των ικανοτήτων μου;

 1.4Έκανα καλή χρήση του χρόνου μου. Κατάφερα να συγκεντρώσω την προσοχή μου στην εργασία μου και να επιτύχω αλλαγές εκεί που χρειάζονταν. 

1.5Ανέπτυξα μια σαφή μέθοδο να οργανώνω τις πληροφορίες μου. Αναθεώρησα τον σχεδιασμό μου όταν χρειάστηκε.

2.1 Έχω καλύψει ικανοποιητικά το περιεχόμενο; 

2.2 Έχω κατακτήσει τους στόχους που αντιστοιχούν στην ενότητα και την τάξη μου; 

2.3 Ποια είναι τα δυνατά σημεία που κατέκτησα με αυτήν την εργασία;

 2.4 Ποιες είναι οι βασικές αδυναμίες στις οποίες πρέπει να συγκεντρώσω την προσοχή μου στο μέλλον;

 2.5 Απέδωσα στην εργασία ανάλογα με τις δυνάμεις μου; 


Αφήγηση ιστορίας    😀τα κατάφερα😐τα πήγα αρκετά καλά 😒πρέπει να ξαναπροσπαθήσω

Αφηγήθηκα την ιστορία με σαφήνεια ώστε οι συμμαθητές μου ήταν σε θέση να ακούσουν όλα όσα είπα.

 Κατάφερα να κρατήσω το ενδιαφέρον τους προσπαθώντας να χρησιμοποιήσω τη φωνή μου αποτελεσματικά με τη χρήση: -Παύσεων -Χειρονομιών (όπου χρειαζόταν) -Αλλαγών στον ρυθμό και τον τόνο της φωνής -Αλλαγών στον ρυθμό της αφήγησης

 Απέκτησα τέτοια εξοικείωση με την ιστορία  που μπορούσα να έχω οπτική επαφή με τους συμμαθητές  μου (όταν χρειαζόταν).

 Προσέθεσα σχόλια για να εξηγήσω καλύτερα την ιστορία . 

Οργάνωσα την απάντησή  μου αποτελεσματικά κατά την παρουσίαση έτσι ώστε η αφήγηση να έχει νόημα για τους συμμαθητές μου


ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ     😀ΣΥΧΝΑ         😐  ΣΠΑΝΙΑ             😒   ΠΟΤΕ 


Ξεκαθαρίζω τα δεδομένα και τις οδηγίες πριν αρχίσω την εργασία. 

Παραφράζω απόψεις συμμαθητών μου και συσχετίζω τις δικές μου με αυτές. 

Ζητώ διευκρινίσεις και συμπληρωματικές πληροφορίες.

 Σκέφτομαι καλά πριν απαντήσω.

 Δεν εγκαταλείπω τη δουλειά μου με την πρώτη δυσκολία. 

Με ενδιαφέρουν και προσέχω τις απόψεις των άλλων.

                      💭

Πόσο ικανοποιημένος είμαι από τον τρόπο που προγραμμάτισα και εκτέλεσα την εργασία  μου; 

 Τι δυσκολίες συνάντησα που δεν περίμενα; 

 Τι θα έκανα διαφορετικά αν ξανάρχιζα την εργασία αυτή;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου