Xρησιμοποιούμε τη μέθοδο της αναγωγής στην κλασματική μονάδα, όταν :
- Γνωρίζουμε το όλο και θέλουμε να βρούμε ένα κλασματικό του μέρος.
Αναστοχασμός
Γιατί η παραπάνω στρατηγική επίλυσης προβλήματος ονομάζεται μέθοδος αναγωγής στην κλασματική μονάδα;
Xρησιμοποιούμε τη μέθοδο της αναγωγής στην κλασματική μονάδα, όταν :
Γιατί η παραπάνω στρατηγική επίλυσης προβλήματος ονομάζεται μέθοδος αναγωγής στην κλασματική μονάδα;
ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Ποιος είναι; Υ Τι είναι; Κ
Κατηγορούμενο είναι το επίθετο (συνήθως) που με τη βοήθεια του συνδετικού ρήματος δίνει μια ιδιότητα στο υποκείμενο μιας πρότασης.
Ας δούμε κάποια παραδείγματα:
• Ο Γιώργος είναι όμορφος.
• Ο Γιώργος είναι φίλος μου.
1. Χτιστηκε για να υμνήσει τη Γέννηση του Χριστού όπως δείχνει ο διαφορετικός προσανατολισμος της .
2. Τα εγκαινια έγιναν και τις δύο φορές Χριστούγεννα.
Η Αγία του Θεού Σοφία, Κωνσταντινούπολη 537 μ.Χ.
«Η Παναγία-Πλατυτέρα των Ουρανών της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως, ίσως η πιο όμορφη Παναγία της Χριστιανοσύνης... αιώνιο σύμβολο της νίκης των εικόνων, κορυφαίο δείγμα της βυζαντινής τέχνης, αντλεί το κάλλος από την αστείρευτη πηγή της Ελληνιστικής παράδοσης που λάτρεψε την ανθρώπινη μορφή, αποθεώνοντάς την!...
Ίσως αξίζει να θυμόμαστε πάντα ότι στα ελληνικά το αντίθετο της Α-λήθειας είναι η λήθη, δηλαδή η μη-μνήμη!...»Αγγελική Κοτταρίδη, Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας
1 Απαντήσεις που μόνο εσύ μπορείς να δώσεις
😀ΣΥΧΝΑ 😐 ΣΠΑΝΙΑ 😒 ΠΟΤΕ
1) Κάθομαι στο θρανίο μου ήρεμα.
Απάντησε στις ερωτήσεις όταν τελειώσεις την εργασία σου σε κάποιο μάθημα
😀τα κατάφερα😐τα πήγα αρκετά καλά 😒πρέπει να ξαναπροσπαθήσω .
1.1 Σκέφτομαι, τι γνωρίζω ή κατανοώ που δεν το γνώριζα ή κατανοούσα πριν ασχοληθώ με την εργασία;
1.2 Ανταποκρίθηκε η εργασία στις πραγματικές μαθησιακές μου ανάγκες;
1.3 Έχει η εργασία σημασία για την περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των ικανοτήτων μου;
1.4Έκανα καλή χρήση του χρόνου μου. Κατάφερα να συγκεντρώσω την προσοχή μου στην εργασία μου και να επιτύχω αλλαγές εκεί που χρειάζονταν.
1.5Ανέπτυξα μια σαφή μέθοδο να οργανώνω τις πληροφορίες μου. Αναθεώρησα τον σχεδιασμό μου όταν χρειάστηκε.
2.1 Έχω καλύψει ικανοποιητικά το περιεχόμενο;
2.2 Έχω κατακτήσει τους στόχους που αντιστοιχούν στην ενότητα και την τάξη μου;
2.3 Ποια είναι τα δυνατά σημεία που κατέκτησα με αυτήν την εργασία;
2.4 Ποιες είναι οι βασικές αδυναμίες στις οποίες πρέπει να συγκεντρώσω την προσοχή μου στο μέλλον;
2.5 Απέδωσα στην εργασία ανάλογα με τις δυνάμεις μου;
Αφήγηση ιστορίας 😀τα κατάφερα😐τα πήγα αρκετά καλά 😒πρέπει να ξαναπροσπαθήσω
Αφηγήθηκα την ιστορία με σαφήνεια ώστε οι συμμαθητές μου ήταν σε θέση να ακούσουν όλα όσα είπα.
Κατάφερα να κρατήσω το ενδιαφέρον τους προσπαθώντας να χρησιμοποιήσω τη φωνή μου αποτελεσματικά με τη χρήση: -Παύσεων -Χειρονομιών (όπου χρειαζόταν) -Αλλαγών στον ρυθμό και τον τόνο της φωνής -Αλλαγών στον ρυθμό της αφήγησης
Απέκτησα τέτοια εξοικείωση με την ιστορία που μπορούσα να έχω οπτική επαφή με τους συμμαθητές μου (όταν χρειαζόταν).
Προσέθεσα σχόλια για να εξηγήσω καλύτερα την ιστορία .
Οργάνωσα την απάντησή μου αποτελεσματικά κατά την παρουσίαση έτσι ώστε η αφήγηση να έχει νόημα για τους συμμαθητές μου
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 😀ΣΥΧΝΑ 😐 ΣΠΑΝΙΑ 😒 ΠΟΤΕ
Ξεκαθαρίζω τα δεδομένα και τις οδηγίες πριν αρχίσω την εργασία.
Παραφράζω απόψεις συμμαθητών μου και συσχετίζω τις δικές μου με αυτές.
Ζητώ διευκρινίσεις και συμπληρωματικές πληροφορίες.
Σκέφτομαι καλά πριν απαντήσω.
Δεν εγκαταλείπω τη δουλειά μου με την πρώτη δυσκολία.
Με ενδιαφέρουν και προσέχω τις απόψεις των άλλων.
💭
Πόσο ικανοποιημένος είμαι από τον τρόπο που προγραμμάτισα και εκτέλεσα την εργασία μου;
Τι δυσκολίες συνάντησα που δεν περίμενα;
Τι θα έκανα διαφορετικά αν ξανάρχιζα την εργασία αυτή;
1. ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ - https://diotimae.blogspot.com/2023/12/blog-post_52.html
2. Κλίνω το ρήμα λύνομαι σε όλες τις εγκλίσεις στον Ενεστώτα και Αόριστο Π.Φ. (φωτοτυπία)
-ΠΡΟΣΈΧΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΉΞΕΙΣ
Ε.Φ.
-ε στην Ενεργητικη Φωνη
Π.Φ.
- ε στον Αόριστο της Παθητικής φωνής
-ε στο εμεις και εσεις
-αι στο εγώ, εσύ, αυτός, αυτοι Ενεστώτα και Εξ. Μέλλοντα Παθητικής Φωνής
Ήρθε η ώρα της εξάσκησης
Εμείς γυρίζ............ εσείς νυστάζ.....
εγω ερχομ.... αυτός έλυσ..........
αυτή ερημώνετ....εσύ βαριέσ......
τηλεφωνιέμαιεσείς παρκάρ..........
εγώ προσποιούμ..........
παρατηρώ την ορθογραφία των ρηματων στις καταλήξεις όλων των χρόνων
Απάντησε στις ερωτήσεις όταν τελειώσεις την εργασία σου
1 Απαντήσεις που μόνο εσύ μπορείς να δώσεις.
1.1 Σκέφτομαι, τι γνωρίζω ή κατανοώ που δεν το γνώριζα ή κατανοούσα πριν ασχοληθώ με την εργασία;
1.2 Ανταποκρίθηκε η εργασία στις πραγματικές μαθησιακές μου ανάγκες;
1.3 Έχει η εργασία σημασία για την περαιτέρω ανάπτυξη των γνώσεων και των ικανοτήτων μου;
2
2.1 Έχω καλύψει ικανοποιητικά το περιεχόμενο;
2.2 Έχω κατακτήσει τους στόχους που αντιστοιχούν στην ενότητα και την τάξη μου;
2.3 Ποια είναι τα δυνατά σημεία που κατέκτησα με αυτήν την εργασία;
2.4 Ποιες είναι οι βασικές αδυναμίες στις οποίες πρέπει να συγκεντρώσω την προσοχή μου στο μέλλον;
2.5 Απέδωσα στην εργασία ανάλογα με τις δυνάμεις μου;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΩΣ ΜΙΚΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΜΙΝΑΔΑ
ΔΙΑΙΡΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ΤΗΣ ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ