ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ

Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ

Στο κεφάλαιο αυτό:
Θα μάθεις τι είναι η θερμότητα;Θα γνωρίσεις τους τρόπους με τους οποίους διαδίδεται η θερμότητα θα εξοικειωθείς με τις έννοιες αγωγοί και μονωτές και θα μάθεις πότε ένα σώμα απορροφά ή εκπέμπει θερμότητα .

1. Τι είναι η θερμότητα;

Φαντάσου πως  αποφάσισες να φτιάξεις ένα κέικ για να κεράσεις τους φίλους σου. 
Το κέικ ψήνεται στους 200 oC για αρκετή ώρα τώρα, οπότε και αποφασίζεις ότι είναι έτοιμο. 
Τη στιγμή που βγάζεις το ταψί με το κέικ από τον φούρνο προσέχεις πολύ περισσότερο να μην ακουμπήσεις το ταψί, παρά το κέικ. 
Γιατί όμως; Είναι άραγε επειδή το ταψί είναι πιο ζεστό από το κέικ; Αν και τα δύο αντικείμενα βρισκόταν στον φούρνο για την ίδια ώρα πως είναι δυνατόν να έχουν διαφορετική θερμοκρασία;
Για να απαντήσουμε σε αυτό, θα πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι είναι η θερμότητα, τι η θερμοκρασία και τι η θερμική ενέργεια.

Η θερμική ενέργεια είναι η εσωτερική ενέργεια που έχει η ύλη  λόγω των ατόμων και μορίων της που κινούνται ασταμάτητα προς κάθε δυνατή κατεύθυνση, σαν ροκαδες σε συναυλία. 



Πηγή: By Greg L at the English language Wikipedia, CC BY-SA 3.0,
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1325234


Χέρια πόδια στην αυλή κι όλοι πέφτουνε στη γη!


Όσο πιο ζωηρά κινούνται αυτά τα σωματίδια, τόσο περισσότερη θερμική ενέργεια έχει το σώμα και τόσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία του.


Άρα η θερμοκρασία είναι ένας τρόπος που οι ίδιοι επινοήσαμε για να μας λέει πόσο ζεστό ή κρύο είναι ένα σώμα, δηλαδή τελικά πόσο γρήγορα κινούνται τα μόριά του.
Η θεωρητικά χαμηλότερη θερμοκρασία στο σύμπαν είναι το απόλυτο μηδέν, δηλαδή οι -273.15 oC, ή αλλιώς η βαθμολογία μου στο μάθημα της Φυσικής  στο σχολείο.😍

Αν βγω από το μπάνιο και πατήσω ξυπόλητος στα πλακάκια τα πόδια μου θα κρυώσουν γιατί η θερμότητα φεύγει γρήγορα από το σώμα μου και καταλήγει στο πάτωμα μέσω αγωγής. Αν επιχειρήσω να ανακατέψω μια καυτή σούπα με ένα μεταλλικό κουτάλι (γιατί η ξύλινη κουτάλα είναι στον νεροχύτη και βαριέμαι να την πλύνω), η θερμότητα θα μεταδοθεί από τη σούπα στα δάχτυλά μου μέσω του κουταλιού και θα με κάψει. Γενικά η θερμότητα μεταφέρεται με αγωγή κυρίως στα στερεά σώματα.


Τη μεταφορά ενέργειας από ένα θερμό σε ένα ψυχρό σώμα, την ονομάζουμε θερμότητα. Η έννοια της θερμότητας χρησιμοποιείται μόνο για το χρονικό διάστημα όπου συμβαίνει μεταφορά ενέργειας. Για παράδειγμα, το φλιτζάνι με τον καφέ έχει θερμική ενέργεια λόγω της κίνησης των μορίων του, αλλά δεν έχει θερμότητα. Ο καφές που μόλις ψήσαμε έχει θερμική ενέργεια αλλά δεν έχει θερμότητα. Από τη στιγμή όμως που θα αδειάσουμε το ζεστό καφέ στο φλιτζάνι θα αρχίσει ροή ενέργειας από τον καφέ προς το φλιτζάνι, η οποία ταυτίζεται με την έννοια της θερμότητας.

Μπαινω στο εργαστηριο φυσικης  και κανω το πειραμα.τι παρατηρω;





2.ΠΩΣ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ


Η θερμότητα έχει τρεις τρόπους διάδοσης:



  • Με αγωγή
  • Με μεταφορά
  • Με ακτινοβολία
- Διάδοση θερμότητας με αγωγή
Συχνά ακούς την έκφραση «κλείσε το παράθυρο για να μην μπαίνει κρύο». Σωστότερα θα έπρεπε να λέμε, για να εμποδιστεί η μεταφορά θερμότητας από το θερμότερο εσωτερικό του σπιτιού προς το ψυχρότερο περιβάλλον.

1

Συμπέρασμα

Η

θερμότητα μεταδίδεται με αγωγή από την πιο ζεστή προς την πιο κρύα άκρη
της βελόνας.
 
Oταν δύο σώματα βρίσκονται σε επαφή, η θερμότητα διαδίδεται με αγωγή.




-Μεταφορά
Η μεταφορά είναι ο κύριος τρόπος που η θερμότητα διαδίδεται σε υγρά και αέρια. Όταν έξω έχει κρύο και εσύ θα ανάψεις το σώμα για θέρμανση (καλοριφέρ, σόμπα, τζάκι, σπίρτα…ό,τι έχει ο καθένας), ο αέρας που βρίσκεται κοντά στο σώμα θερμαίνεται γρήγορα.

Ο πιο κρύος αέρας που βρίσκεται από πάνω θα πάρει τη θέση του προηγούμενου, μέχρι και αυτός να ζεσταθεί αρκετά ώστε να αρχίσει να ανεβαίνει και να πάρει τη θέση του άλλος, και ούτω καθεξής. Με τον ίδιο τρόπο ζεσταίνεται και η σούπα την οποία προσπάθησα να ανακατέψω με μεταλλικό κουτάλι. 5





-Ακτινοβολία
Η αγωγή μεταφέρει τη θερμότητα στα στερεά, 
η μεταφορά στα ρευστά (υγρά και αέρια),
 η ακτινοβολία όμως δεν χρειάζεται κανένα μέσο για να διαδοθεί – μπορεί να μεταφέρει τη θερμότητα μέσω του κενού. Η ακτινοβολία είναι ο τρόπος με τον οποίο η Γη και ολόκληρη η ανθρωπότητα ζεσταίνεται από τον Ήλιο. Είναι επίσης ο λόγος για τον οποίον αισθάνεσαι τη ζεστασιά της φωτιάς ακόμα και όταν βρίσκεσαι σε κάποια απόσταση από αυτή.

Τι είναι το φαινόμενο του θερμοκηπίου;

      



Η σύντομη απάντηση:
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι μια διαδικασία που συμβαίνει όταν τα αέρια στην ατμόσφαιρα της Γης παγιδεύουν τη θερμότητα του Ήλιου. Αυτή η διαδικασία κάνει τη Γη πολύ πιο ζεστή από ό, τι θα ήταν χωρίς ατμόσφαιρα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν τη Γη ένα άνετο μέρος για να ζήσετε.


Θαλής

Ο Θαλής ο Μιλήσιος είναι μέγεθος ασύλληπτο. Είναι η αρχή των πάντων. Είναι ο πρώτος φυσικός στην ιστορία. Είναι ο άνθρωπος που από το 600 π.Χ. στην ουσία είπε στους συνανθρώπους του: «Αφήστε τις ανοησίες και κατανοήστε τον κόσμο με τη λογική».

Ηράκλειτος

Η Μεγάλη Φράση στην ανθρώπινη ιστορία πρωτοειπώθηκε από αυτόν: «Ο κόσμος δεν είναι φτιαγμένος ούτε από χέρι Θεού ούτε από χέρι ανθρώπου. Απλώς είναι». Ήταν ο πρώτος που αντιλήφθηκε σε βάθος τον άνθρωπο λέγοντας «το πεπρωμένο μας είναι ο χαρακτήρας μας». Είναι ο Ηράκλειτος ο Μέγας.







Πως μεταφέρεται η θερμοκρασία με αγωγή

Παράδειγμα :

  • θέρμανση μεταλλικής ράβδου με κομμάτια κεριού από φλόγα λυχνίας
  • μεταφέρουν ενέργεια στα γειτονικά μόρια
  • πρώτα λιώνουν τα κομμάτια κεριού που βρίσκονται κοντά στο άκρο που θερμαίνεται


Η διαδικασία αυτή συνεχίζεται μέχρι όλα τα μόρια να αποκτήσουν την ίδια θερμοκρασία.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η θερμότητα ρέει πάντα από το σώμα που έχει την ψηλότερη θερμοκρασία  προς το σώμα που έχει τη χαμηλότερη. Όταν τα σώματα αποκτήσουν ίδια θερμοκρασία παύει να υπάρχει ροή θερμότητας.
Πώς θα μπει σωστά το βέλος παρακάτω;



Τα διάφορα σώματα χωρίζονται σε καλούς και κακούς αγωγούς της θερμότητας ανάλογα με το πόσο εύκολα μεταδίδεται η θερμότητα σε αυτά.
Τα υλικά που είναι καλοί αγωγοί της θερμότητας λέμε ότι έχουν μεγάλη θερμική αγωγιμότητα.
Καλοί αγωγοί είναι κυρίως τα μέταλλα, όπως χαλκός, σίδηρος 
ενώ
 κακοί είναι το γυαλί, το ξύλο, το πλαστικό, ο φελλός, το χαρτί, ο αέρας κλπ
Οι κακοί αγωγοί λέγονται και θερμομονωτικά υλικά.

Βλέποντας την παρακάτω εικόνα θα μπορέσεις να εξηγήσεις και καλύτερα την εφαρμογή που ακολουθεί.















By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 08, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: 3.ΦΥΣΙΚΗ 2022

Ορθογραφία της προστακτικής

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ





Σαν οδηγία:

 Όταν πρέπει να αναρωτηθούμε πώς θα γράψουμε την προστακτική, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας:

α) αν το ρήμα τελειώνει σε -ιζω, τότε διατηρούμε το -ι- του θέματος,


 π.χ.  γεμίζω > γεμίστε


           δανείζω > δανείστε,


β) αν το ρήμα τελειώνει σε -ώ (π.χ. ζητώ) και

 αν είναι προστακτική αορίστου ενεργητικής φωνής, τότε γράφεται με -η.

   χτυπ -ώ

 π.χ. χτύπησα             χτύπησε
                                χτυπήστε

Άσκηση στην ορθογραφία της προστακτικής 
Συμπληρώστε με το κατάλληλο -
i-

 

δανείζω           δαν____στε                ακολουθώ       ακολουθ____στε

αθροίζω          αθρ____στε                δακρύζω         δακρ____στε

μυρίζω            μυρ____στε                παρατηρώ       παρατηρ____στε

τρίζω               τρ____ξτε                  τηλεφωνώ       τηλεφων____στε

μπήζω               μπ____ξτε                 φιλώ                φιλ____στε

θερίζω             θερ____στε                σκουπίζω        σκουπ____στε

συγχύζω          συγχ____στε             κτυπώ             κτυπ____στε




 οριστικήπροστακτική
-ίζωανθίζω, αντικρίζω, ανθίστε, σχίστε
-ήζωμπήζω, πήζω, πρήζωμπήξτε
-ύζωαναβρ(λ)ύζω, δακρύζω,  κατακλύζω,
 κελαρύζω, συγχύζω, σφύζω, 
δακρύστε
-οίζω,αθροίζωαθροίστε
-είζωδανείζωδανείστε
By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 08, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Τάλως, το πρώτο “ρομπότ” της ανθρωπότητας.

ΓΙΑ ΤΗΝ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ    πολυτροπικό κείμενο


ΕΥΡΗΜΑΤΑ

Νόμισμα από την Φαιστό, 3ου αι. π.Χ. Απεικονίζεται ο Τάλως ως φτερωτός δαίμονας, κρατώντας πέτρες στα χέρια του. Βοστόνη, Μουσείο Καλών Τεχνών,


Θάνατος του Τάλου.

Ερυθρόμορφος  κρατήρας περίπου400-390 π.Χ.
Ruvo, Museo Jatta,




Θάνατος του Τάλου.

καθρέφτης με τον Τάλψ διακρίνεται η Αθηνά και δεξιά η Αφροδίτη. Λονδίνο, Βρετανικό Μουσείο




Ο Τάλως ήταν μυθικός φύλακας της Κρήτης. Ήταν γιγάντιος, ανθρωπόμορφος και με σώμα από χαλκό. Θεωρείται το πρώτο ρομπότ, που κατασκευάστηκε ποτέ ή δημιουργήθηκε από τη φαντασία  Σύμφωνα με τη μυθολογία τον κατασκεύασε ο θεός Ήφαιστος και τον χάρισε στον βασιλιά Μίνωα, για να φυλάει την Κρήτη. 

Ο Πλάτων τον θεωρεί υπαρκτό πρόσωπο, αδελφό του Ραδάμανθυ. . Τρεις φορές τον χρόνο μετέφερε τις χάλκινες πλάκες του νόμου από άκρη σε άκρη του νησιού, υποδεικνύοντας το σωστό και το δίκαιο στην ύπαιθρο . Αντίθετα, ο Ραδάμανθυς ήταν υπεύθυνος για την τήρηση του δικαίου στις πόλεις. Με αυτόν τον τρόπο αποτυπώνεται μια αποκεντρωμένη διοίκηση  γύρω από τον βασιλιά Μίνωα.

    Οι περισσότερες πηγές αναφέρουν ότι ήταν άγρυπνος φύλακας της Κρήτης, που γύριζε τις ακτές του νησιού τρεις φορές τη μέρα. Κατά άλλους ήταν φτερωτός και το καθήκον αυτό το εκτελούσε πετώντας. Κρατούσε σε απόσταση τα άγνωστα πλοία, που πλησίαζαν την Κρήτη πετώντας τους τεράστιες πέτρες. Αν οι άγνωστοι είχαν ήδη αποβιβαστεί, τους έκαιγε με την ανάσα του ή πυράκτωνε το χάλκινο σώμα του σε κάποια φωτιά, τους αγκάλιαζε σφιχτά πάνω του κι έτσι τους έκαιγε
Ο Τάλος θεωρούνταν άτρωτος σε όλο του το σώμα εκτός από το κάτω μέρος της κνήμης, όπου βρισκόταν μια μικρή φλέβα που την έκλεινε ο αστράγαλος. Όταν έφτασαν οι Αργοναύτες στο νησί, η Μήδεια του έβγαλε το καρφί στη φτέρνα που κρατούσε το θεϊκό υγρό μέσα του (αχίλλειος πτέρνα), αφού του υποσχέθηκε την αθανασία (Πελίας) ή του έβαλε μανία ή με μάγια κατόρθωσε να του σχίσει τη φλέβα και ο Τάλος πέθανε. Παλαιότερη παράδοση λέει ότι τον σκότωσε ο Ποίας, ο πατέρας του Φιλοκτήτη, διατρυπώντας τη φλέβα με ένα βέλος.


Μια πιο  λογική  εξήγηση  του μύθου του Τάλου, τον συνδέει με γνώσεις τεχνικής για τον χαλκό.

Άλλοι  θέλουν τον Τάλω 

παλαιό ηλιακό θεό που ξέπεσε σε ήρωα

 ή σε δημιούργημα μέτρησης χρόνου  του Ήφαιστου, κάτι που φαίνεται  

από τη σχέση του με τη φωτιά,

 από την περιφορά στο νησί σε τακτά χρονικά διαστήματα (εποχές του χρόνου), 

και από τον θάνατό του που προήλθε από τη Μήδεια, εγγονή του Ήλιου.


By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 08, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: 1.ΓΛΩΣΣΑ Στ΄ 2022

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε' & Στ' Δημοτικού

 https://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/logotexnia/d6-02-02.htm

By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 06, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

εξισώσεις

    1. Σκέφτομαι έναν αριθμό. Αν του προσθέσω 15 βρίσκω 100. Ποιον αριθμό σκέφτομαι;
      1.   x – 15 = 100
      2.   x + 15 = 100
      3.   x – 100 = 15


  1.   x + 185 = 215  

  2. Ποια παράσταση δίνει τη λύση της παραπάνω εξίσωσης;
    1.   x = 215 – 185
    2.   x = 185 + 215
  1.   875 + x = 1.125  

    Ποια παράσταση δίνει τη λύση της παραπάνω εξίσωσης;
    1.   x = 1.125 + 875
    2.   x = 1.125 – 875
5
 8 
 + x = 3
 4 


Ποια παράσταση δίνει τη λύση της παραπάνω εξίσωσης;
  1.   
    x = 3
     4 
     – 5
     8 
  2.   
    x = 5
     8 
     + 3
     4 
  3.   
    x = 5
     8 
     – 3
     4 
  1.   x + 2 + 3 = 7 – 1  

    Ποια παράσταση δίνει τη λύση της παραπάνω εξίσωσης;
    1.   x = 7 – 1 + 2 + 3
    2.   x = 7 + 1 – 2 + 3
    3.   x = 7 – 1 – 2 – 3

  x + 275 = 525  

Ποια είναι η λύση της παραπάνω εξίσωσης;


  x + 0,105 = 0,11  

Ποια είναι η λύση της παραπάνω εξίσωσης;

  x + 1,275 = 1,3  

Ποια είναι η λύση της παραπάνω εξίσωσης;

x + 4
 10 
 = 3
 5 


Ποια είναι η λύση της παραπάνω εξίσωσης;

  1.   1
  2.   
    x =  12
     5 
  3.   
    x = 1
     5 

Με ποια εξίσωση λύνεται το πρόβλημα;

Σκέφτομαι έναν αριθμό. Αν τον αφαιρέσω από το 100 βρίσκω 15. Ποιον αριθμό σκέφτομαι;

    1.   100 – x = 15
    2.   x – 100 = 15
    3.   x – 15 = 100
  1. Σκέφτομαι έναν αριθμό. Αν του αφαιρέσω 15 βρίσκω 100. Ποιον αριθμό σκέφτομαι;
    1.   x + 15 = 100
    2.   x – 15 = 100
    3.   100 – x = 15  
  2. Σκέφτομαι έναν αριθμό. Αν τον προσθέσω στο 50 θα βρω έναν αριθμό που είναι κατά μία δεκάδα μικρότερος από το 1.000. Ποιον αριθμό σκέφτομαι;
    1.   x – 50 = 1.000 – 10
    2.   x – 50 = 1.000 + 10
    3.   50 + x = 1.000 – 10
  3. Ο Γιαννάκης είχε 14,50 ευρώ. Αγόρασε ένα παιχνίδι και του έμειναν 5 ευρώ. Πόσο κόστιζε το παιχνίδι;
    1.   14,50 – (14,50 – x) = 5
    2.   14,50 – x = 5
    3.   x – 14,50 = 5
  4. Ο Γιάννης, ο Γιώργος και ο Κώστας μετράνε τους βόλους τους. Ο Γιάννης έχει 12 βόλους και ο Γιώργος 15. Πόσους έχει ο Κώστας, αν ξέρουμε ότι οι βόλοι των τριών παιδιών μαζί είναι 50;
    1.   12 + 15 + x = 50
    2.   x – 12 – 15 = 50
    3.   12 + (15 – x) = 50
  5. Ο Γιαννάκης έχει 4,50 ευρώ. Πόσα ευρώ χρειάζεται ακόμη για να μπορέσει να αγοράσει ένα παιχνίδι που κοστίζει 15 ευρώ;
    1.   x – 4,50 = 15
    2.   4,50 + (15 – x) = 15
    3.   4,50 + x = 15
  6. Ένα κομπολόι έχει 30 χάντρες κόκκινες και πράσινες. Οι κόκκινες είναι 13. Πόσες περισσότερες είναι οι πράσινες από τις κόκκινες;
    1.   13 + (13 + x) = 30
    2.   30 – x = 13
    3.   13 + x = 30
Λύσε τα παρακάτω προβλήματα με τη βοήθεια μιας εξίσωσης.
 --Ο παππούς του Νίκου έχει 20 πρόβατα και  μερικές κότες. Αν όλα του τα ζώα έχουν συνολικά 100 πόδια,
 πόσες κότες έχει;
- Ο Νίκος ζυγίζει 63 κιλά. Η Μαριέττα και ο Νίκος  μαζί ζυγίζουν 110 κιλά. Πόσα κιλά είναι η Μαριέτα;

By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 06, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: 2.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ 2022

για την Τρίτη

 φυσικη -ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΖΩΑ  απο το βιβλίο

Γεωγραφια - παρουσιαση ομαδων  για την ΩΚΕΑΝΙΑ

By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 06, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

1823: Η Επανάσταση τον τρίτο χρόνο – Β΄ Εθνοσυνέλευση

 




By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 06, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: ΙΣΤΟΡΙΑ Στ΄

Φαινόμενο του θερμοκηπίου -πειραμα

πατα στην εικονα για το πείραμα

  • Περιγράψτε τις επιδράσεις των αερίων του θερμοκηπίου στα φωτόνια και τη θερμοκρασία.
  • Περιγράψτε τις επιδράσεις των σύννεφων στα φωτόνια και τη θερμοκρασία.
  • Περιγράψτε την αλληλεπίδραση μεταξύ φωτονίων και αερίων.
  • Εξηγήστε γιατί τα αέρια επιδρούν στη θερμοκρασία.
By ELENA KALABAKA BURGER - Φεβρουαρίου 06, 2023 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Labels: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)
  • διαίρεση -επαληθευση
    Εργασίες για  τρεις ημερες ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ         ΟΝΟΜΑ: _______________________________ 1.         ...
  • Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    από Παρασκευή 9 έως Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024. Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , Η γνώση και η κατανόηση ...
  • ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025
     https://hms.gr/wp-content/uploads/2025/03/DHLOSH_GONIKHS_SYNENAISHS_4-4-2025.pdf https://hms.gr/wp-content/uploads/2025/03/PROKHRYXH_19_DIA...

Pecha Kucha ΛΕΓΟΥΣΙΝ

ΑΤΟΜΟ ΜΟΡΙΟ

γραμματικη= συντακτικο

https://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Yliko%20nea.htm

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

γλώσσα

https://users.sch.gr/ipap/Ellinikos_Politismos/glossa/d-e-01.htm

Translate

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Φτιάξτε ένα κλάσμα

Δημιουργήστε ένα ΜΟΡΙΟ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ

ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ...ΑΤΟΜΟ

ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΗΣ

Αυγό ... με αλεξίσφαιρο γιλέκο

ΠΑΙΧΝΙΔΙ,Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.... ΧΑΙΡΕ 9ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

ΒΡΑΒΕΙΟ-ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΡΑΙΚΟΧΩΡΙΟΥ. 1872-1913

ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ :ΝΑΣΑ

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ- ΒΡΑΒΕΙΟ-Schule im Nationalsozialismus

Γεννήθηκα για ν' αγαπώ, όχι για να μισώ!

YUTUBE- ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΕΛΕΝΑ

https://www.youtube.com/user/diotimael/featured?view_as=subscriber

Η βράβευση του Δ.Σ. Γραικοχωρίου στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό

ΒΡΑΒΕΙΟ-ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΥΠΑΤΗΣ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑΣ ΟΗΕ 2004 Α ΔΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΚΘΕΣΗΣ -ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΝΣΤΑΙΝ 2004 1ο Δ Σ ΦΙΛΙΑΤΩΝ

ΒΡΑΒΕΙΑ ΥΠΑΤΗΣ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑΣ ΟΗΕ -2012 Δ.Σ. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

μουσικό παραμύθι

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (74)
    • ▼  Ιουνίου (1)
      • PECHA ΚUCHA ... ΛΕΓΟΥΣΙΝ
    • ►  Μαΐου (14)
    • ►  Απριλίου (8)
    • ►  Μαρτίου (17)
    • ►  Φεβρουαρίου (12)
    • ►  Ιανουαρίου (22)
  • ►  2024 (282)
    • ►  Δεκεμβρίου (14)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (33)
    • ►  Σεπτεμβρίου (28)
    • ►  Αυγούστου (8)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (11)
    • ►  Απριλίου (32)
    • ►  Μαρτίου (35)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (33)
  • ►  2023 (297)
    • ►  Δεκεμβρίου (32)
    • ►  Νοεμβρίου (49)
    • ►  Οκτωβρίου (32)
    • ►  Σεπτεμβρίου (22)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουνίου (6)
    • ►  Μαΐου (26)
    • ►  Απριλίου (5)
    • ►  Μαρτίου (51)
    • ►  Φεβρουαρίου (44)
    • ►  Ιανουαρίου (29)
  • ►  2022 (219)
    • ►  Δεκεμβρίου (28)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (25)
    • ►  Σεπτεμβρίου (22)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (26)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Μαρτίου (26)
    • ►  Φεβρουαρίου (25)
    • ►  Ιανουαρίου (23)
  • ►  2021 (207)
    • ►  Δεκεμβρίου (30)
    • ►  Νοεμβρίου (39)
    • ►  Οκτωβρίου (22)
    • ►  Σεπτεμβρίου (16)
    • ►  Ιουνίου (4)
    • ►  Μαΐου (6)
    • ►  Απριλίου (23)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (23)
    • ►  Ιανουαρίου (10)
  • ►  2020 (240)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (28)
    • ►  Οκτωβρίου (20)
    • ►  Σεπτεμβρίου (15)
    • ►  Ιουνίου (10)
    • ►  Μαΐου (35)
    • ►  Απριλίου (40)
    • ►  Μαρτίου (52)
  • ►  2019 (3)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
  • ►  2018 (2)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2016 (3)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2015 (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (2)
  • ►  2014 (13)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Μαΐου (3)
    • ►  Μαρτίου (9)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WEBEX
    ΨΗΦΙΑΚΑ ΒΙΒΛΙΑ E ΄   TAΞΗΣ -ΠΑΤΑ ΕΔΩ ΩΡΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ...
  • Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ - ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ
    Είναι ένα μουσικό παραμύθι με το οποίο τα παιδιά εξοικειώνονται με τα μουσικά όργανα (και τους ήχους) μιας συμφωνικής ορχήστρας μέσα από...
  • ΠΑΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ...ΡΟΔΑΝΙ
       Ετυμολογία  ροδάνι  <  αρχαία ελληνική   ῥοδάνη  Ουσιαστικό ροδάνι   ουδέτερο εργαλείο για το  αδράχτι  με το οποίο τυλίγουν το μαλλί ...
  • ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑ-ΕΜΒΑΔΟΝ
    Λέγεται αλλιώς και Πυ θαγόρειος πίνακας . ΕΡΓΑΣΙΕΣ -Επιλέγω τις ασκήσεις που μου αρέσουν!!!! Ζχεδιαζω  πίνακες  και ανακαλύπτω  μόνος -μ...
  • Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (Μ.Κ.Δ.)
     αντιγραφη στο τετραδιο  ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΙΘΜΩΝ Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (Μ.Κ.Δ.) Πώς βρίσκουμε τον ΜΚΔ δύο ή περισσότε...
  • διαίρεση -επαληθευση
    Εργασίες για  τρεις ημερες ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ         ΟΝΟΜΑ: _______________________________ 1.         ...
  • ΔΙΑΙΡΕΣΗ
  • ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
    http://www.vdella.com/paideia/6585-2013-06-10-16-55-07.html ΑΝΟΙΧΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ Α΄Δ.Σ. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ...
  • Γραμματική της Φαντασίας, Τζάνι Ροντάρι ΕΠΙΘΕΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
    ΕΠΙΘΕΤΑ         ΡΗΜΑΤΑ       ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Αξιοποιώ τα λάθη!!! Δεν ξεχνώ.... ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ  σημαινει  Γραμματικούλα!🙊 Διαβάζω προσεχτικ...
  • γενικη επαναληψη στα κλασματα
    ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ 1)          Οι κλασματικοί αριθμοί 2)        Το κλάσμα ως πηλίκο διαίρεσης 3)         κλασματική μονάδα   -   Α...

.

.

Η λίστα ιστολογίων μου

  • ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ https://blogs.sch.gr/elkalabaka/
    Pecha Kucha ΛΕΓΟΥΣΙΝ
  • ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΙΚΟΧΩΡΙΟΥ
    ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ

Σελίδες

Εγγραφή στο ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ Στ΄ ΤΑΞΗ

Αναρτήσεις
Atom
Αναρτήσεις
Όλα τα σχόλια
Atom
Όλα τα σχόλια

Αναγνώστες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Translate

Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές .
diotimae@mail.com. Θέμα Παράθυρο εικόνας. Από το Blogger.